Kristy Point Of View ★
De laatste bel van de schooldag klinkt. Iedereen pakt hun tassen in en ik doe hetzelfde, ik ben tenslotte en doorsnee meisje.
"Ga je mee Kristy?" Vraagt Lola en ik draai me om, mijn beste vriendin staat daar met een glimlach op haar gezicht.
"Waar naartoe?" Vraag ik haar als we de menigte volgen de trappen af.
"Naar Joost, het is vanavond zijn beurt om een avondje te organiseren en hij zei dat het super wordt." ik knik en zak voor mijn kluisje neer, onderste kluisje, hoe klote.
"Ja isgoed."
"Owja, en zorg dat je er mooi uit ziet, ik heb gehoord dat Joost die nieuweling meeneemt." knipoogt ze en ik rol mijn ogen, zij heeft makkelijk praten, ze heeft een top vriendje. Knap, lief, schattig, het totale plaatje. Ik zou willen weten hoe het is om een vriendje te hebben, maar helaas. Geen liefde van jongens voor mij.
Ik zwaai mijn tas over mijn schouder en wacht op Lola bij haar kluisje.
"Komop, een beetje oppeppen, ik heb hem al gezien en hij is knap, zo knap. Ruig, maar knap." zegt ze en ze draait haar kluisje dicht.
"Hoe bedoel je ruig?" Vraag ik als we naar onze fiets lopen.
"Je weet wel, zoals wel andere jongens hier op school. Tattoos en piercings." zegt me met een mysterieus gebaar en ik rol mijn ogen.
"Ik word niet verliefd, niet meer. Daar doe ik mezelf alleen maar pijn mee als ik weer eens afgewezen word." ze zucht en kijkt me aan als ze op haar fiets stapt.
"Niet zo overdreven Kristy." zucht ze opnieuw.
"Ik doe niet overdreven! Ik ben achttien en heb nog nooit gekust! Weet je wel niet hoe erg dat is?" Ze rolt haar ogen naar me.
"Het komt nog wel, remember what you said? 'I pick the right one, not the players'." ik zucht en staar voor me uit. "Je zou meteen de goede nemen, niet al die sukkeltjes aan het begin."
"Hou erover op."
"Dus, jij zorgt ervoor dat je er vanavond goed uit ziet en daar ga ik je bij helpen."
"Ik wil geen jongen met piercings, je weet hoe ik ertegen over sta." ik geef haar een dodelijke blik.
"Okay, dan doe je het voor Rick, ik heb gehoord dat hij vindt dat je een mooi lichaam hebt." knipoogt ze naar me. Rick klinkt goed, hij is knap en doet altijd wel aardig tegen me.
"Ik kijk wel."
"Ik help je." zegt ze snel en ze glimlacht breed. "We gaan naar mijn huis en daarna naar jou." glimlacht ze nog steeds en ik knik even voordat we haar straat in rijden. We stappen van onze fiets af, lopen naar binnen en rennen meteen door naar haar kamer. Ik ga op het bed zitten en kijk naar de jurkjes die naast me neer worden gelegd. "Welke vind je mooi?" Vraagt ze en ik kijk haar aan alsof ze gek is.
"Je weet dat ik geen jurkjes draag, zeker dit dit soort jurkjes." Zeg ik afkeurend.
"Kristy komop! Ik heb jouw benen alleen gezien toen we gingen zwemmen, daarvoor nooit en ze zijn prachtig! Ik heb veel dikkere dan jou en ik doe het ook aan."
"Ze zijn te kort!" Sorry dat ik het zeg, maar haar kledingstijl.. is die van mij niet. Ik draag broeken om alles te bedekken maar zij draagt rokjes waarbij als ze bukt, je zo op haar kruis kijkt, zo kort. Nee dankje. Dat hou ik liever tot na het huwelijk.
"Neem een risico!"
"Als ik hierin thuis aankom dan zullen ze me achter tralies zetten!" Zeg ik hopeloos.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...