Part 41

3.1K 118 5
                                    

Kristy Point Of View

Na een uurtje rijden en nog een uurtje van inchecken enzo, komen we bij ons huisje aan. Harry draait het slot open en stapt naar binnen. Ik stap na hem binnen en kijk om me heen, het is simpel, maar goed.

Harry draait zich om naar mij en glimlacht, voordat hij mijn hand pakt en me mee neemt door de rest van het huisje. We ploffen op de bank neer en ik kruip tegen Harry aan.

"We kunnen vanavond in de sauna gaan?" Zeg ik en ik kijk op naar hem.

"Isgoed." glimlacht hij en hij legt zijn arm om me heen. Ik druk een kusje op zijn wang. "Wat gaan we eigenlijk doen? Nu we hier zijn?"

Ik haal mijn schouders op. "Ik heb gehuurd tot woensdag.. maar hier is niet echt veel te doen."

"Dus eigenlijk gewoon dit." zegt hij en hij kijkt naar me. Ik knik.

"Ja.. knuffelen." glimlach ik en hij glimlacht terug.

"Okay."

"Je weet dat ik van knuffelen hou." hij knikt.

"Ja klopt." ik grinnik naar hem en druk een kus op zijn voorhoofd. Hij staat op en steekt zijn hand uit. Ik pak hem aan en loop achter hem aan naar boven, het is voorspelbaar dat hij nu in de sauna wil. Hij warmt de sauna voor en ik hang alle kleren aan de haakjes.

Zijn zwembroek leg ik op het bed en ik kleed me om in mijn bikini. Ik kijk naar hem als hij de kamer binnenkomt en hij glimlacht lichtjes.

"Hij was al een beetje warm, doordat hij daarna ook al aanstond." ik knik en gooi zijn zwembroek naar hem. Volgens mij is het pittig akward als je daar helemaal zonder kleren zit.

Hij trekt zijn zwembroek aan en gooit een handdoek naar me. "Die heb je zo wel nodig." mompelt hij en hij pakt mijn hand weer. Ik loop achter hem aan naar de badkamer, waar een kleine sauna inzit. Hij opent de deur en ik puf.

"Jezus, dat is warm." zeg ik en hij grijnst.

"Het komt door mij." ik rol mijn ogen en sla hem zachtjes tegen zijn borst. Hij lacht en stapt de sauna in. Ik doe hetzelfde en doe mijn haar in een knotje, het helpt wat. "I like that." zegt hij als hij tegen het knotje aanslaat.

"Harry!" Protesteer ik en ik kijk hem boos aan.

"Come on babe." lacht hij en ik grinnik. Hij gaat op het bankje liggen met zijn handdoek achter zijn hoofd als steuntje en kijkt naar het plafond van het huisje. Ik kijk toe en dan naar mijn tenen. "Wat gaan we straks eten?"

"Geen idee, bij een restaurantje denk ik." hij knikt en trommelt op zijn borst met zijn vingers.

"Weet je wat mij verbaast?"

"Nou?"

"Dat je daar nog steeds zit en niet bij me komt liggen." hij kijkt nu naar mij en ik klem mijn handen om het houten bankje.

"Het lijkt me een beetje krap." geef ik toe en hij haalt zijn schouders op.

"Come to me." zegt hij en hij klopt weer op zijn borst. Ik ga over hem heen hangen en leg mijn hoofd dan schuin op zijn borst. Zachtjes hoor ik zijn hart kloppen en ik knipper met mijn ogen, het is hier zo warm. Hij wrijft over mijn hoofd en drukt er af en toe een kusje op.

"Dit is fijn." zeg ik en ik kijk op naar hem. Hij knikt en glimlacht. "Een beetje warm, dat wel."

"Dat is de bedoeling." ik rol mijn ogen en hij grinnikt.

"Meestal wel." Ik steun op mijn ellebogen naast zijn hoofd en wrijf door zijn krulletjes. Op zijn voorhoofd glinsteren zweet druppeltjes, ik denk dat dat bij mij ook zo is. Hij glimlacht en wrijft met zijn vingertoppen over de onderkant van mijn rug. Het gevoel dat ik heb als hij me zo aanraakt, is niet te beschrijven

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu