Kristy Point Of View ★
Zoals beloofd, zet Harry me na school bij de starbucks af. Ik geef hem nog een lange kus en loop dan naar de supermarkt. Zo veel kan ik niet kopen, omdat ik geen tas bij heb waar ik allerlei dingen in kan doen, alleen mijn schooltas. Ik koop alleen shampoo en wat standaard eten, moet ik maar een andere keer met Harry terug gaan.
Dat ik niet veel kan kopen, zorgt ervoor dat ik eerder weg ben en ook eerder voor de deur van het appartement sta. Ik bel aan, omdat ik geen sleutel heb en Louis doet open.
"Ik heb uh.. don't know, eten." stotter ik en hij glimlacht breed als hij me binnenlaat. Ik zet alles in de koelkast en de shampoo in de badkamer en begin aan mijn huiswerk, ik weet dat als ik het nu niet doe, ik het nooit doe, Harry neemt heel mijn leven over. Als ik met hem ben, doe ik niks anders dan knuffelen en kussen. Het is fijn, maar niet goed voor mijn schoolcarrière.
Rond half 7 gaat de deur open, ik heb al mijn huiswerk voor de komende week af en heb alvast wat samenvattingen gemaakt, voor de examenweek en voor nu om de tijd te doden.
"Kris?" Roept hij vragend en ik hoor de deur dichtslaan.
"Ja, ik ben hier." roep ik terug en ik schrijf vlug door, om deze samenvatting nog af te krijgen. Een zacht kusje raakt mijn wang, net als zijn warme adem en aftershave in mijn neusgaten komt.
"Wat doe je?" Vraagt hij en ik kijk hem even aan, voordat ik terug kijk naar mijn werk.
"Samenvattingen." hij knikt en komt naast me zitten.
"En dit doe je al sinds je thuis bent?" Ik knik en probeer me te concentreren maar met hem om me heen, lukt het niet echt goed.
"Als jij er bent zou ik het niet kunnen opbrengen om te doen." Mompel ik en zijn hand pakt die van mij. "Door dit soort dingen."
Ik leg mijn pen weg en kijk naar hem. Hij grinnikt en staart in mijn ogen.
"Hoe was het bij de starbucks?" Vraag ik en hij knikt even.
"Wel goed, niet perfect want jij bent daar niet maar, het gaat." ik rol mijn ogen, altijd moet er zoiets achteraan komen. "Heb je shampoo gehaald?" Ik knik snel. "Mooi." glimlacht hij en ik knuffel hem even. Hij is zo lief. "Kom, we gaan koken."
Hij pakt mijn hand en loopt naar de keuken. We maken een makkelijke maaltijd, wat we binnen een halfuurtje op tafel zetten. Louis komt ook aangesneld en schept zijn eten op.
"Als we dit elke dag hebben, mag je met liefde blijven." glimlacht hij naar me en ik rol mijn ogen.
"Ik vind het al fijn dat ik hier sowieso mag blijven."
"Jij bent mijn vriendin, Kris." zegt Harry en hij drukt een kusje op mijn wang. "Je mag hier altijd blijven."
"Thank you Haz." ik knuffel hem nog even en ga verder met eten.
"Zullen we vrijdag gaan stappen?" Vraagt hij aan mij en ik knik een beetje twijfelend, stappen is niet echt mijn ding.
"Als je belooft dat je niet dronken wordt." hij knikt snel.
"Ik drink nooit zo veel." ik knik ook even. "We kunnen Lola ook meevragen?" Ik glimlach breed en hij knikt snel.
"Isgoed. Ik vraag het morgen aan haar." hij glimlacht naar me. Met hem stappen lijkt me al leuk, maar dan ook nog met Lola erbij lijkt me echt geweldig. Hij is altijd wat afstandelijk als Lola erbij is, omdat hij haar niet zo goed kent. Als we met Louis zijn is hij wel hetzelfde, want die kent hij goed.
"Ik ga morgen na school wel even naar Jordy, nu heb ik hem al zo lang niet gezien." zeg ik en Harry knikt.
"Je moet hem wel echt blijven zien."
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...