Part 21

4.3K 168 10
                                    

Kristy Point Of View

Ik maak me voorzichtig los van Harry en ga op het bed liggen. Harry komt naast me liggen, ik pak de afstandbediening en zap een beetje over de kanalen van de tv.

"Kan je hem even op voetbal zetten?" Vraagt hij en ik knik als ik naar voetbal zap en mijn knieën tegen mijn borst aan trek. Hij legt zijn hand tussen mijn knieën en wrijft eroverheen. Samen kijken we naar het scherm en hij wrijft over mijn knie. Mijn ogen dwalen af naar zijn hand en ik kijk ernaar. Dan kijk ik op naar hem, zijn krulletjes hangen langs zijn hoofd, wat het moeilijk maakt om zijn gezicht te zien, eigenlijk zie ik alleen zijn neus.

Zijn hoofd keert zich tot mij en ik kijk blozend weg. "Het is voorbij." zegt hij zacht en ik knik als ik naar de volgende zender zap.

"Er is niks." zucht ik.

"Ik weet wel iets." ik kijk zijn kant op en hij glimlacht. Ik kijk naar zijn perfecte lippen die net ietsjes opgekruld zijn tot een lieve glimlach. Voorzichtig legt hij zijn hand op mijn wang en zijn lippen op die van mij. Ik kus hem terug, dit heb ik gemist, de laatste keer dat ik hem kuste was gister. Zijn duim wrijft over mijn wang heen als zijn lippen perfect met die van mij bewegen.

Ik verplaats me zodat ik op hem lig en leg mijn handen om zijn nek, de vorige keer lag hij op mij en dat voelde goed, maar dit voelt beter. Alsof ik de macht heb. Hij likt mijn lippen en ik open mijn mond, hij geeft me zelfvertrouwen, het voelt of ik dit elke dag met hem doe terwijl het de 2e keer is. Hij legt zijn handen op mijn onderrug en wrijft voorzichtig. Ik trek terug omdat ik geen adem meer heb, kijk hem aan en zoen hem dan opnieuw. Het voelt alsof er iets mist als ik het niet doe, nu kan het dus waarom niet.

Hij trekt na een tijdje terug en cupt mijn hoofd met zijn handen. Ik kijk in zijn ogen en leg mijn voorhoofd tegen dat van hem.

"Ik.. ik hou van je Kristy." fluistert hij en ik sluit mijn ogen. "Misschien is het vroeg om te zeggen, maar het is echt."

"Ik hou ook van jou." fluister ik terug en ik kijk weer in zijn ogen. Hij glimlacht en geeft me een lief kusje. Ik haal mijn wijsvinger langs de onderkant van zijn oog en ga rechtop op zijn schoot zitten. Hij gaat ook rechtop zitten en kijkt me aan. Voorzichtig veeg ik met mijn vingertoppen zijn krulletjes uit zijn ogen en hij knippert even.

Hij trekt me dichter tegen hem aan en drukt een kusje op mijn lippen. Ik leg mijn handen opnieuw om zijn nek heen en hij die van hem nog steeds op mijn onderrug.

"Mag ik je tattoo's zien?" Vraag ik zachtjes en hij knikt als hij zijn mouw omhoog doet, maar dan beseft hij zich al snel dat dat niet gaat werken en trekt hij zijn shirt uit. Ik bekijk zijn bovenlichaam, nog nooit heb ik een jongen met zo'n mooi lichaam shirtless gezien, in het zwembad ooit maar nooit zo. Ik leg mijn handen om zijn torso heen en en wrijf met mijn duimen. Mijn benen omsluiten zijn middel.

Hij kijkt zelf ook naar zijn lichaam en dan naar mij. Ik blijf naar zijn lichaam kijken en wrijf over zijn buik.

"Welke vind je zelf het mooist?" Vraag ik en hij kijkt weer terug naar zijn lichaam.

"Ik weet het niet." ik knik en bekijk ze allemaal voor stuk voor stuk.

"Ik deze." zeg ik als ik het hartje aantik dat bij zijn sleutelbeen staat. Hij kijkt er zelf na en knikt dan even. "Of deze." zeg ik en ik wijs de roos aan die op de bovenkant van zijn elleboog staat. Hij knikt weer. "De g staat voor?" Vraag ik en hij kijkt naar zijn andere schouder.

"Gemma, mijn zusje." ik knik en hij kijkt op naar me, een beetje bedroefd.

"Zou je haar nog een keer willen zien?" Vraag ik en hij haalt zijn schouders op.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu