61

133 18 0
                                    

Тейонг седеше на дивана, заедно с Дже и гледаха някакъв филм, който непрекъснато обсъждаха и се смееха.

- Добре де... Така ли се прави сега?! - изнерви се Джехьон?!

- Ако бях на нейно място, щях да умра по-добре! - изкоментира Те.

- По-добре недей, че после Юта ще ми крещи, че не съм успял да те опазя жив.

И говорейки за вълка, телефонът на розовокосият адвокат звънна. Той взе устройството и веднага затвори.

- Ако искаш мога да изляза, ако е някой важен разговор...

- Не. - прекъсна го Джехьон без следа от настроението му преди малко.

Само че, телефонът продължи да звъни.

- Ще го блокирам!

- Недей, недей! Аз ще отида да направя още ти си проведи разговора на спокойствие.

Когато Тейонг излезе от стаята, розовокосият остана загледан в телефона и не след дълго се реши да набере номера.

- Ще проведете ли международен разговор за ваша сметка?

- Да.

Той остана за известно време на телефона докато накрая не чу гласа на приятеля си.

- Защо ме търсиш, в друга държава съм.

- Виж не бях прав да ти вдигам скандал онзи ден, но ако всички ще ми се сърдите и ще заминавате за другаде...

- Всички?

От другата страна се чу тежко въздишане и Юта каза:

- Тен също ще идва... Май... Скарах се с баща ми и той заминава за Лондон... Да ви имам парите, че да мога и аз така да бягам, като ми дотегне от проблемите.

- Ами имаш... - каза Джехьон и двамата се засмяха.

- Дже, не можеш ли да се върнеш, за да се разберем?

- А защо не дойдеш ти? Дължиш на Тейонг разговор, до колкото знам.

~××××××××××××××××~

Love talkWhere stories live. Discover now