119

102 10 2
                                    

Беше средата на ноща. Джехьон си спеше спокойно, когато чу шум. Той отвори очи и веднага се изправи. Огледа се наоколо, но в стаята беше доста тъмно и никой не даваше признаци да е чул звука. Всички спяха.

Един човек обаче липсваше...

Мястото до него беше празно, което значеше, че Дойонг е станал и най-вероятно шумът беше от него.

Розовокосият адвокат се изправи и излезе от стаята. Виждаше слаба светлина на първия етаж и слезе по стълбите.

Когато отвори кухнята, единственото светло място, се засмя на гледката, която видя.

Дойонг беше отворил хладилника и гледаше някакви неща вътре.

- Не знаеш ли, че не трябва да се промъкваш така. - каза Джехьон, с което стресна другото момче.

- Ох, Джехьон! - въздъхна Дойонг и погледна по-високият - Стресна ме!

- Какво правиш? - попита розовокосият и седна на един стол.

- Търся си нещо за ядене. - отвърна Дойонг и затвори хладилник, след което отвори първия шкаф. За неговото щастие там имаше кутия с бисквити. За съжаление беше на най-големия рафт и момчето се надигна, в опит да я вземе.

Джехьон се засмя и отиде плътно зад него. Присегна се и взе кутията, след което му я даде.

- Благодаря. - измрънка тихо Дойонг и отвори кутията, започвайки да яде.

"Тези проклети три сантиметра разлика във височината..." Промисли си чернокосият и отхапа парченце от бисквитката.

Джехьон седеше и го гледаше усмихнато.

"Ама той наистина прилича на заек..."

Както си седяха спокойно, по едно време вратата се отвори и вътре влязоха Тейонг и Юта.

- Какво правите тук? - попита сънено червенокосият.

- Крадат ми бисквитите. - отвърна гаджето му и се прозя.

- Остави ги. - каза Юта и го хвана за ръката, готов да излезе - Виж колко им е хубаво, хайде да лягаме!

- Лека нощ? - каза Джехьон и ги погледна въпросително.

- Лека! - помахаха им те и излязоха от стаята.

Джехьон и Дойонг ясно можеха да чуят как Юта казва: "Видя ли?! Нямаше крадец! Е... Ако не говорим за Дойонг"

Това ги накара да се засмеят, а червенокосият каза:

- Би трябвало да им се сърдя, но просто са прекрасна двойка!

- Така е. - съгласи се Джехьон през смях.

След това двамата довършиха бисквитите, изгасиха лампите и си легнаха.

  
×××××××××××××××××××

Love talkWhere stories live. Discover now