98

113 15 16
                                    

- Чакай, чакай! - каза Марк - Я повтори!

- Вече. Не. Ми. Пука. За. Тъпите. Матури. Искам просто да прекарам една хубава Коледна ваканция, пък вече после ще му мисля.

- Мислех... - започна отново по-високото момче - Че с Ронджун имате уговорка да учите цяла ваканция, какво стана, Хечан?

- Казах му, че не ми се занимава и той реши, че след като аз няма да уча, той също няма да се занимава.

Двамата вървяха бавно по заледения тротоар. Беше петък и часовете бяха свършили, а те решиха, че искат да отидат до тяхното любимо кафене, за да пийнат горещ шоколад.

Това кафене беше забутано в една малка уличка. Веднъж, докато бяха на среща съвсем случайно бяха попаднали на него и от тогава им стана любимо.

И така около сто скандала и една раздяла по-късно Марк и Хечан все още ходят в това заведение, под предтекст, че са само приятели.

- Хайде, хайде! Искам шоколад! - радвала се Хечан и подскачаше напред.

За голямо нещастие, обаче, се подхлъзна на заледения тротоар и залитна.

- Внимавай! - възкликна Марк и го хвана за лактите, спирайки го от сблъсък със земята.

- Целия ми живот мина пред очите ми! - изкоментира по-малкия - Благодаря, че не ме остави да умра!

- Хайде, хайде, най-много да си навехнеш крака. - засмя се Марк и разроши косата на приятеля си.

××××××××××××××××××××××××
Аз: *карам си тихо и кротко часове*
Музата ми: хайде да пишем за Марк и Хечан!!! Ронджун и Джено също трябва да ги оправим...
Аз: имам час!
Музата ми: Ако си тръгна сега - повече няма да ме видиш!

Love talkWhere stories live. Discover now