91

126 14 0
                                    

Джони, Дойонг и Тен излязоха от ресторанта, в който до преди малко обядваха. Бяха се разбрали, че след работа ще излязат заедно, за да прекарат още малко време заедно, тъй като Тен скоро щеше да се прибира в Япония.

- Хей! - обади се щастливо ниският тайландец - Искате ли да отидем пред университета на Те, за да го изненадаме и вземем с нас на кино?

- Да, може и да ги изнудим той да почерпи... Винаги се съгласява. - засмя се Джони, а ниското му гадже го удари по ръката. - Добре де, добре...

- Аз няма да мога... - каза Дойонг с изведнъж охладняло настроение.

- Защо така?

- Имам работа. Ще се видим утре. - той преъгнра приятелите и тръгна в противоположна на тяхната посока.

Джони гледаше объркано след него и се чудеше какво се случва с най-добрият му приятел.

- Иди! - подкани го Тен - Аз ще те чакам тук.  

Джони кимна и го догони.

- Дойонг! Чакай?

- Какво има? - обърна се той и попита спокойно - Нещо забравих ли?

- Какво става?!

- Нищо - усмихна се леко чернокосият - Имам работа. Трябва да се прибирам.

- Не ме лъжи! Има нещо. Да не сте се скарали с Те?

- То не трябва ли да ходиш при Тен?

- Дойонг! - изнерви се Джони - Нали затова сме приятели?! За да сме до другия при нужда.

Джони се усмихна окуражително на приятеля си го дръпна да седнат на пейката, близо до тях.

- Джони... И аз не знам какво става...

По-всиокия се засмя нервно и повдигна въпросително вежда.

- И аз не знам...

- Мисля, че ревнувам...

Брюнетът се ококори и започна да разиграва най-различни ситуации в главата си.

Възможно ли беше това?! Най-добрият му приятел го ревнува...

- Просто... Когато Джехьон беше тук обръщаше най-много внимание на Тейонг и...

- Слава Богу! - отдъхна си момчето.

- Моля?!

×××××××××××××××××××
Беше ми твърде сладка връзката на Те и Дойонг хд 😅

Love talkWhere stories live. Discover now