108

113 16 0
                                    

- Тази година Дядо Коледа е у Тейонг, нали? - попита Ронджун.

- Да. - отвърна Марк - Само ако знае какъв подарък сме му подготвили...

Момчетата се засмяха и продължиха да рисуват с глазура върху бисквитите.

Това правеха цял следобед. Помагаха на Хечан с бисквитите, защото беше традиция, той да ги прави всяка година, след което да ги яде с приятелите си.

    
- Тен! Моля те, приготви се! Трябва да тръгваме! - извика Джони и облече якето си, след което уви и шала около врата си.

- Идвам! - чу се от кухнята и миг по-късно се появи Тен, който бързо облече якето си, взе дин от шаловете на Джони и когато се оправи двамата излязоха навън.

   
12:37

@9d0y0ung6
Хей, когато се върнеш от Америка

@9d0y0ung6
Нали ще дойдеш и тук?

18:27

@jeongjaehyun
Разбира се.

- Хей, Те. - каза тихо Дойонг и приятелят му се обърна към него.

- Какво искаш за Коледа?

- Да съм с най-близките ми. - отвърна русокосият и се сгуши в одеялото.

- Лигаво, но... И аз искам...

- Какво ти каза Джехьон? - смени рязко темата русокосият и се обърна към Дойонг.

- Че ще мине след ваканцията.

Тейонг кимна и затвори очи, но въпреки това каза:

- Какво реши?

- М?

- Знаеш... За Джехьон.

- Ами... Разказвал си ми много за него... - започна чернокосият и се облегна назад на дивана, затваряйки очи - За това как е постъпил с Юта, за това какви слухове са се носели преди за него...

- Не, виж! - прекъсна го бързо Тейонг - Той е добър. И съм сигурен, че в момента вижда само теб!

- А после?

- Не вярвам да се влюби в друг, освен в теб!

Чернокосият се надигна и прегърна приятелят си.

Искрено се надяваше Те да е прав...

×××××××××××××××××××

Love talkWhere stories live. Discover now