Ронджун и Джено

91 15 0
                                    

Когато Ронджун завърши гимназията продължи да учи моден дизайн. Биваше го в това.

Когато завърши бързо успя да си намери работа и с малки крачки се издигаше все по-нагоре.

Връзката му с Джено, който продължи да се занимава с икономика и работеше в една банка, се развиваше много добре.

Бяха щастливи и живееха заедно.

Няколко месеца след онази нова година, бащата на Ронджун се върна. Първата му работа не беше да поздрави сина си, не...

Това, което направи бе да му даде един документ, с който официално прехвърляше апартамента на негово име.

Двамата си говориха на дълго и на широко и Ронджун разбра, ще баща ми се е влюбил и ще живее при любимата си във Франция.

От време на време се чуваха, но това ставаше доста рядко...

С времето момчето обаче видя, че не иска да живее сам и затова принуди Джено да се нанесе да живее с него.

Да... Принуди го. Ползваше какви ли не хитринки, но накрая другият се премести.

Тъй като и двамата имаха натоварен делничен график, всеки уикенд си оставаха вкъщи или излизаха навън с приятели.

И Ронджун за първи път от толкова много време бе щастлив, защото водеше животът за който бе мечтал...

××××××××××××××××
Забравих да ги кача и тях 😅 бяха ми в чернови.

Love talkWhere stories live. Discover now