- Утре трябва да приготвим всичко. - въздъхна Тейонг и се сгуши още повече в гаджето си.
- Какво имаш в предвид?
Минаваше дванадесет и всички вече бяха по леглата. А дали можеха да заспят... Това бе друг въпрос...
- Юта! В други ден е нова година. Как очакваш да я отпразнуваме без хапване?! Нали затова бяхме на пазар и взехме толкова много неща.
Юта не отвърна нищо. Веднага, обаче, се прокраднаха мисли от предишни празници. Винаги излизаха с Тен някъде. Било то на бар, или на най-обикновен ресторант. Веднъж даже си бяха поръчали за вкъщи, но не беше толкова интересно.
- Ти какво правиш на Нова година? - попита червенокосият адвокат.
- Събираме се най-близките и празнуваме заедно. Има хапване, много смях, понякога изиграваме някоя друга игра, ако ни стане случайно и така. - отвърна Те - А ти? Как си прекарвал досега Нова година?
- Ами...
Юта се замисли за момент дали да му разкаже, но си даде сметка, че в тяхната връзка вече няма място за лъжи, затова си пое дъх и каза:
- Преди я прекарвах с майка ми и приятеля ѝ, но откакто станах пълнолетен и се изнесох имаше период, в който празнувах сам. След това дойдоха Тен и Джехьон в живота ми и не бях сам. После стана скандала с Джехьон и останахме само с Тен. Често излизахме. Веднъж се опитахме да прекараме някакъв празник вкъщи, но изобщо не се получи, затова се отказахме.
- Оу... - беше единственото, което се отрони от устата на русокосото момче.
- Но сега... - заговори отново Юта, този път с по-весел тон - Съм тук и съм готов за една незабравима Нова година!
- Ще се постарая да я направя такава. - каза Тейонг и се надигна леко, целувайки устните на гаджето си.
- Сигурен съм.
××××××××××××××××××××
Аз, когато се сетих, че в тая книга Юта и Те си имат възрастова разлика (ако ме разбирате за какво говоря): 😳
YOU ARE READING
Love talk
Fanfiction~× Продължение на Lost in Japan ×~ Най-накрая Тейонг се връща в Корея, решен да завърши и най-накрая да се разкара от това тъпо училище, където четири години подред го тормозеха. Само че, момчето си няма и на представа, че проблемите му тепърва зап...