42

145 14 0
                                    

Когато Дойонг влезе в тоалетната изпусна голяма въздишка на облекчение.

- Дойонг хьонг, какво има? - попита Хечан притеснено - не изглеждаш добре.

- Къде е Те? - игнорира въпроса му чернокосият.

- Тук съм! - чу се един весел глас от една от кабинките и след малко излезе Тейонг.

Русокосото момче се усмихна на приятелите си и отиде да си измие ръцете, след което напръска леко лицето на по-големият. .

- Наистина не изглеждаш добре! Какво е станало?

- Ще ме подлудиш! - изръмжа той - Марш навън!

Двете момчета го изгледаха странно и минаха пред него, излизайки.

Внезапната промяна в настроението на Дойонг ги накара да се озадачат и замислят. Когато се върнаха на бара, двете момчета видяха къде е оставил чашата си и я взеха, помирисвайки алкохола вътре.

- Какво правите? - попита изнервено Донс, дърпайки чашата си от тях, като след това изпи останалото количество.

- Държиш се странно... Може да е от алкохола...

След това всички се присъединиха към Ронджун и наблюдаваха своите приятели как се напиват малко по-малко.

На бара около Джони и Джено имаше доста празни чаши и нови идваха непрекъснато.

По всичко личеше, че искат да се предата, само че всички бяха на ясно, че никой от тях няма да се предаде първи.

Не след дълго около тях се събра малка тълпа от хора и всички заедно гледаха тези младежи, които се наливаха.

- Извинявай... - до Ронджун се приближи едно мило момиче с къса светла коса - Ти си им приятел, нали?

- Да. - кимна той.

- Можеш ли да дадеш това на русокосият? - попита тя и му подаде едно листче.

   

~××××××××××××~

Love talkWhere stories live. Discover now