94

123 14 10
                                    

След докато Юта затвори телефона на баща си, отново легна за още два часа допълнително сън.

Човек би си помислил "Та той има важен разговор с баща си! Как изобщо може да спи?!"

Истината е, че Юта милиони пъти си е представял този разговор, че вече му беше все тая. Знаеше, че няма възможност, в която да бъде по-разочарован от сега.

Паркът много му напомняше за Тейонг. Веднъж точно тук се бяха срещнали.

- Юта. - червенокосият чу глас зад себе си и се обърна - Благодаря, че дойде.

- Благодаря, че се обади да се разберем веднъж завинаги. Защото ми писна, на практика аз няма вина, че мама те изостави и си намери някой, който я обича.

- Но аз също я обичах!

- Нима? - повдигна въпросително вежда Юта - Защото доколкото си спомням ти беше този, който ѝ изневери. Не я обичаш. Не можеш да разпознаеш чувствата си... - каза той, след което допълни тихо - Аз също...

- Не знам какво да кажа...

- Не на мен! На нея... Говори с нея, кажи ѝ, че я оставяш да е щастлива, нека знае, че всичко в миналото си остава в миналото.

Възрастният мъж наведе унило глава и се замисли над думите на детето си.

- Признай пред себе си, че каквито ѝ чувства да изпитваш, те не са обич.

Между тях се беше настанила тишина, преди мъжът да я развали:

- И теб нараних, Юта, а не биваше! Ти понасяше всичко, заради мен, а не бива така! И въпреки, че съм закъснял с десет века, наистина искам да се помиря с теб и може би да обърнем нова страница.

Юта впи погледа си в него вече няколко секунди, след което каза:

- Вземи ми суши за сдобряване и ще си помисля.

Възрастния мъж се засмя и отвърна:

- Гледай го ти, как се възползва от мен!



××××××××××××××××××
Не беше толкова приятно за писане колкото си мислех, че ще е 😒

Както и да е... Има някои неща да ви кажа:

1. Осъзнах, че не ви казвам често колко много съм ви благодарна за всичките коментари, четения и вотвания, ТА ЗАТОВА ЩЕ ГО НАПРАВЯ СЕГА - БЛАГОДАРЯ ВИ! ВИЕ СТЕ СТРАХОТНИ! ❤️

2. Когато приключа с тази книга, няма да пускам само една, може би ще са две нови... Да, знам! "Аз, Тейонг и караваната" не съм я пипнала от векове, пък сега още три, НО наистина искам да споделя с вас над какво работя последно време и ще се постарая...

Ми... Това беше... Айде, лека нощ, деца~

Love talkWhere stories live. Discover now