93

117 15 11
                                    

В крайна сметка Дойонг реши, че е редно да поговори за това и с Тейонг, затова Джони и Тен го оставиха да чака сам пред университета.

"Може би трябва да се откажа..." Каза си той "Това е глупаво..."

И точно когато тръгна да върви в противоположна посока, чу глас зад себе си:

- Дойонг?!

- Здравей, Те. - каза той, след което се обърна към приятеля си.

Тейонг се сбогува с колегите си и отиде при най-добрия си приятел.

- Дойде да ме вземеш ли?

- Да... Трябва и да поговорим за нещо...

- Ъм... Добре тогава... Ако искаш да отидем някъде на по-тийо място.

Двамата тръгнаха. Не знаеха къде отиват, но просто тръгнаха нанякъде из малките улички, докато накрая Тейонг не проговори отново:

- Е, за какво искаше да говорим?

- Спомняш ли си, когато след барбекюто ме попита какво изпитвам към Джехьон?

- Да. - кимна блондинът и се подсмихна - Харесваш ли го?

- Нека и аз да те попитам нещо - пренебрегна въпросът му по-големият - Вие двамата близки ли сте.

- Не колкото с теб и Джони, но да.

- А харесаш ли го?

- Моля?! - погледна го шокирано по-малкия - Чакай, чакай! Аз?! Да харесвам Дже?! Абсурд!

- Но си го целувал.

- Дойонг! - намръщи се той - Не мога да повярвам, че ревнуваш от мен!

- Те, аз... Не знам какво да кажа... - отвърна тихичко чернокосият.

- Не изпитвам нищо към Джехьон! По дяволите, аз харесвам друг, знаеш го много добре! Харесвам един тъпак, който няма смелостта да ми звънне и да ми се извини, а ти ме питаш за Джехьон! Не, не го харесвам, нито той мен!

- Откъде си сигурен?

- Може да съм по-малък, но не съм сляп. С него се държим по същия начин, по който се държим с теб и Джони... Освен ако вие двамата не сте тайно влюбени в мен...

Дойонг се засмя.

- С Джони те мразим.

- Перфектно.

××××××××××××××××××××

Love talkWhere stories live. Discover now