70

112 15 0
                                    

- И после... - започна Хечан след като преглътна хапката си - Той ми подсказа! А онази вещицата...

- Еволюиралата маймуна ли?

- Да, да! Същата! - отвърна ентусиазирано - Тя не го чу дори! Тейонг, представяш ли си!

Тейонг се засмя и набута едно пилешко парче в устата си.

- Представям си, да! Вие с Марк сте опасни. Вие винаги си пазите гърба.

- Така е... - засмя се Хечан и стари спомени изникнаха в съзнанието му. Той поклати глава и бързо ги прогони.

- Та... Кажи ми! Как е в университета?

- О, много хубаво. Изобщо не е като в гимназията. Там стават твърде много драми, по-стресиращо е... В университета се притесняваш само за финалния изпит, хората са по-мили, учителите по-спокойни...

- Току що да не ми описа някой филм?

- Не. - засмя се блондинът - Има си и някои страшни работи...

- Например?

- Имам една зла преподавателка, която казва, че трудно се минава при нея, но... Мисля, че ще се оправя...

- Ама разбира се, все пак...

Хечан не успя да се доизкаже, защото телефонът му звънна. Той взе устройството и бързо погледна.

- Братовчед ти - изкоментира и натисна зелената слушалка - Кажи, Марк?

- Нали щяхме да учим, къде си?

- Боже, забравих! В Тейонг съм... Ей сега идвам. Обядвахме и...

- Храна?

- Да. Много съжалявам! Ей сега ставам...

- Стой там - прекъсна го за пореден път Марк - Аз идвам!

След това затвори телефона, а Хечан остана загледан в екрана.

- Какво? - попита Тейонг.

- Ъм... Дай още една купа... Братовчед ти идва...

××××××××××××××××××××××

Love talkWhere stories live. Discover now