101

116 16 7
                                    

Ронджун и Хечан от час обикаляха големия хранителен магазин и си слагаха разни неща в пазарската количка.

- Какъв шоколад да вземем? - попита Ронджун и огледа равтовете.

- По-добре какао.

- За ядене, бе!

- А! - възкликна Хечан - Вземи какъвто искаш.

Русокосият взе няколко вида и ги сложи в количката.

- Искаш ли да бягаме? - предложи Хечан, ей така изведнъж.

- Защо?

- Защото е забавно.

Кафявокосият направи място на приятеля си да хване количката, след което го погледна намръщено.

- Така няма да стане! - отбеляза - Влез вътре!

- Моля?! Абсурд!

- Хайде, бе! - упорстваше Хюк и се наведе да подреди количката, за да има място за Ронджун - Ще е забавно!

- Ще ме обърнеш!

- Няма!

- Ще се блъснем!

-...

- Защо нищо не каза?! - попита го изплашено Ронджун.

- Не се лигави, а влизай!

Ронджун погледна с недоверие към количката и въздъхна. Знаеше, че рискува всичките си здрави крайници, но много искаше да го направи. 

- Друга се здраво! - каза Хюк и тръгна да бяга.

Ронджун затови очи, но когато усети отпускащата хладнина, идваща от климатиците с продуктите се престраши да отвори очи и се усмихна доволни.

Беше му толкова весело, докато не се блъснаха в някой.

- Казах ти, че ще стане! - проплака момчето в количката и погледна ядосано напред, готов да прехвърли цялата вина на човека, в когото се бяха ударили.

- А, Марк! - усмихна се приятелят му.

Пред тях беше Марк, който също буташе количка, пълна с продукти и... Джено.

- Бих казал... - започна Джено - Че великите умове мислят еднакво, само че, вие сте по-тъпи и от торба с галоши! Марк! Искам да изляза!

- Стой си, бе! - отвърна приятелят му и го натисна по рамото, след което насочи внимание към бившия си - Вие какво правите тук?

- Купуваме продукти за бисквити.

- Ние също! - възкликна радостно.

- Хей! Защо не ги правим заедно?! - усмихна се Хечан.

- Колко са ясни... - изкоментира Ронджун.

- Значи Марк затова цял ден ми мрънкаш за бисквити... Защото Хечан ще прави...

- Вие да мълчите! - казаха момчетата наведнъж.

- Хечан! Хайде да ходим да вземем мляко и да излизаме.

Кафявокосият кимна, след което погледна предизвикателно към бившия си

- Да се състезаваме?

- Не! - извикаха Ронджун и Джено в един глас.

- И още как! - прие с радост Марк.

Двамата застанаха на една линия, преброиха до 3 и хукнаха напред, бутайки количките.

Когато стигнаха до хладилниците с мляко, Хечан се усмихна победоносно:

- Аз печеля!

×××××××××××××××××××
Аз да кажа, че си пуснах новата книга 😅
Казва се "fairytale"

Love talkWhere stories live. Discover now