39. Kapitola

97 16 24
                                    

     Stmívání všel ostražitě na mýtinku setkávání.
     Deštovák už seděl po boku Temného měsíce, jako věrný, temný stín.
     "Prý už je všechno připraveno." začal velitel s zaujetím.
      "Ano." řekl Stmívání. "Všechno už je připravené podle plánu. Můžeme začít." v jeho slovech byla kapka nerozpoznaného dvojsmyslu.

🐾

      "Vy dva jste zrádci?!" vyhrkla zástupkyně v šoku. "Potrestání vás a pak potrestají mě, že jsem vás nezastavila!"
      Gepardka totiž řekla Lvíčce všechno, co jí doposud tajila. 
      Teď ví o tom, kdo je Stmívání, o tom, že se k němu přidala i o tom co se právě děje.
      "Pravděpodobnější je ze umřeme při bitvě z toulavkami a nikdo se to nikdy nedozví." konstatovala Gepardka.
     "Už se cítím lépe!" zavřčela jízlivě zástupkyně.
     "Prosím tě, pomůž nám." ozvala se vážněji Gepardka. "Já vím, podvedla jsem tě i ostatní."
      S klidným ale přitom smutně provinilým výrazem se dívala na zástupkyni. 
      "Ale tenhle plán, tohle je správné!"
      Lvíčka sebou škubla a povzdechala si. Uvnitř sváděla vnitřní boj.
     Její přátelé, její nejbližší jsou zároveň zrádci, které se celou dobu snažila odhalit a dopadnout.
     "Jestli se to Barevný měsíc -"
     "Nedozví se to, pokud mu to nikdo neřekne." prohlásila pevně Gepardka.
     "Jsi si jistá, že to zvládneme?"
     "Musíme to zkusit!"
     Lvíčka odhodlaně přikývla.
     Je tohle ta chvíle, kdy se musí rozhodnout mezi přátelstvím a oddaností?
     Tohle byl nebezpečný, ale dobrý plán. Nikdy nebyla proti menším manipulacím a porušení pravidel brala spíš jako momentální nutnost.
    Co ji nenechalo v klidu bylo zvlášť to, že ji její přítelkyně obelhala a že se do toho tak hluboko zamotala. Zrada Stmíváního ji také zasáhla. Celou tu dobu jí lhali... Aby zachránili ji i celý klan před Temným měsícem.
    Ani nevěděla proč, ale neměla žádné podstatné otázky.
    Rozhodla se.
    "Nemůžu tě v tom nechat."
Otočila se na Gepardku.
     "Můžeš mi věřit. Je čas na něco velkého!"

🐾

     "Úžasné." řekl Temný zle. "Teď mám poslední věc, kterou jsem potřeboval!"
      Stmívání ho chladně pozoroval.
      "Neboj se, také dostaneš svou část odměny." zašklebil se. "Plánoval a vyčkával jsem na tohle tak dlouho. A teď konečně, mám svůj sen na dosah!"
     "Vždycky jsem te měl v oblibě." usmál se velitel. "Jsi inteligentní a šikovný. Vždycky tvrdě pracuješ a dokážeš dosáhnout nemožného. Na tobě je jenom jeden problém.
      Ty máš vždycky tendence být trojím agentem Stmívání."  řekl Temný.
      Srdce šedého kocoura vynechalo jeden úder a on nervózně kmitl ocasem.
     "Lhal jsi mi celou tu dobu, že?"
     Stmívání vypadal klidně.
     "Cože?"
     "Jsi zrádce." zopakoval Temný.
     Nastala propast ticha.
     Stmívání se potěšeně uchechl s v pomstychtivým výrazem v očích. Jeho tichý postoj se úplně změnil v energický.
      "Fajn! Protože je tu něco, co jsem ti vždycky chtěl říct."
     Ted si stáli z Temným měsícem tváří v tvář.
     "Jsi si s s tou svou mocí do hajzlu." ušklíbnul se Stmívání nadšeně a pokračoval. Teď už neměl co ztratit. "Nikdy mi o to nešlo, i kdybys mě opravdu chtěl udělat zástupcem! Umím si zajistit moc i bez tebe.
    Vidím, že ti to už došlo. Odteď jsem přítěž, ale už máš možnost zaútočit na náš klan." zavrčel bojovně.
    Temný nenávistně stáhnul obličej.
    Pak se po něm ohnal, ale Stmívání to čekal, hbitě uhnul a zase se postavil.
    "Podezíral jsem tě nějakou dobu. To já jsme tě dostal nahoru, ale nezapomeň na to, stejně tě můžu dostat dolů! Podrazil jsi mě!" zasyčel bývalý šéf.
    "A ty se divíš?" odfrkl si Stmívání. "Vychoval jsi mě, abych nikomu nevěřil. Všechny vzpomínky totiž tvoří osobnost a já jsem už prostě takový." ušklíbl se hazardně a vytáhl drápy v bojové pozici.
     Temný vycenil zuby a a připravil si drápy. Skočili proti sobě a Stmívání na poslední chvíli překvapivě uhnul.
     "Udělám cokoli, abych tě zastavil.
Stmívání se zvedl. "Ale nehodlám kvůli tobě zemřít!" ujistil ho zavrčením. "Já, ani nikdo jiný!"
     Tvůj plán teď skončí!" zdůraznil.
     "Ne! Máš pravdu, dosavadní události jsou pryč! Jsi zrádce, přestože jsem ti dal šanci, být něčím víc. Mohl jsi toho tolik získat! Ale ne, podrazil jsi mě. A jsi si tím jistý? Poslouchej ty mě, minulost je pryč!" odtušil Temný měsíc a skočili proti sobě.
      "Nedal jsi mi nic! Ty si vážně myslíš, že bych mihl ignorovat tu temnotu? Myslíš, že jsem stejný? Nevíš, kolik jsem toho zažil.
     A jestli je to tvoje jedná poznámka, tak bych na ni zapoměl.
     Nehodlám se už držet zpátky!" uchechtl se Stmívání.
     Temný zaútočil na Stmíváního, ale ten se my vysmekl a přeskočil ho, uštedřujíc mu drápanec na zadní noze. Velitel neváhal a vyrazil proti němu znovu.
      Stmívání stihl taktak uhnout, ale optom na něj zezadu zaútočil Deštovák ten ho už trefil a škrábl ho po čumáku.
     Stmívání se spadl do prachu. Otočil a čelil v tváří dvoum zkušeným válečníkům v přesile.
     Bojovně zavrčel, přikrčil se a znovu vytasil drápy.

🐾

      Potom co provedly druhou část plánu, vydali se Gepardka s Lvíčkou rychle zpátky k setkání.
     Už tam skoro byli.
     Gepardka vypadla na mítinku a vyďešeně se rozhlédla.
      Velitel chytil Stmíváního pod krkem a pohotově mu přitiskl drápy na krk. "Pohni se a umře." zavrčel.
      Gepardce se zůžily zorničky strachem.
      Stuhla a Lvíčka vedle ní se neopovážila ani pohnout.
     "Na co čekáš." procedil Stmívání mezi zuby a zavrčel.

      "Pokud tam půjdu s tebou, nebudou mi už věřit. A budou ostažití. A kdo bude mezitím u druhé části?"
      "Ale pokud ne, budou te podezírat že jim lžeš nebo je odposloucháváš." oponovala.
      "Myslím, už to už jsem vymyslel." poznamenal a začal vysvětlovat:
      "Nemyslím si, že ví, na koho straně opravdu jsem, jenže rozhodně je podezíravý. Obě předchozí verze mají tím pádem chybu. Deštovák nebo Temný by museli přímo vidět, že nejsem na tvé straně." řekl zamračeně a povzdechl si.
      "Chceš to dokázat?" opáčila podstatně znepokojeně a začínala mít špatný pocit.
      Tak nějak naklonil hlavu a přikývl. "Něco mám."
      "Cože?!" vyhrkla překvapeně.
      "Nelíbilo by se ti to. Bude lepší, když to nebusedš vědět." prohlásil rozhodně a hořce se pro sebe ušklíbl.
       "Je to nebezpečné! Navíc, co chceš asi tak udlělat? A proč mi to neřekneš?!" vyjádřila svůj názor.
      "Ale takhle obalamutím Deštováka, který mě určitě bude sledovat a zároveň je přesvědčím. A pokud to neudělám, celý plán selže." zavřčel.
      "Nikdy není jedna možnost!" odporovala rozrušeně. "I když se mi nejspíš nic nestane, co ty? Pokud na to i tak přijdou, bude po tobě, aniž by si toho někdo všiml! Ne, to prostě odmítám -"
      "Stichni a poslouchej mě!" Stmívání se na ni otočil. "Nemám v plánu se zabít ani tě v tom nechat samotnou. Už jsem nad tímhle přemýšlel, je to jediná možnost. Takže ne, nechci slyšet tvoje námitky!" vyhrkl odhodlaně.
      "Jsem skvělý lhář, manipulátor a jediná osoba, která spojuje obě strany, takže jestli někdo dokáže obelhat velitele vesnických, jsem to já. Nejde tu jen o mě. Jde o budoucnost celého klanu!"
      Gepardka na něj zírala s otevřenou tlamičkou a pak ji zavřela.
      "Věř mi." podíval se jí do očí zoufale Stmívání.
      Gepardka se najednou věděla, jaká je její odpověď.
      "Věřím ti." mňoukla zpátky a Stmívání se pousmál.
      "Dobře." řekla Gepardka pořád starostlivě, ale odhodlaně se na něj obrátila. "Udělejme to."
      "Bude to jeden velký, dokonalý podvod." pronesl rozhodně.
      "Ty jsi stratil rozum." vyhrkla nadšeně.
      Stmívání se trochu šíleně ušklíbl."Nikdy jsem neměl v úmyslu být normální."

     Gepardka stiskla čelist.
     S Lvíčkou po boku se bezmocně podívaly na Temného měsíce, který mohl ve vteřině ukončit Stmíváního život.
     

No, ukončila jsem to trochu napínavě, jenom trochu... 😊✨

Tak jaké máte pocity? Líbila se vám kapitola?
Ještě jednou děkuji za všechnu podporu, jestli se vám kapitola líbila, určitě se nebojte zanechat komentář, ať vím, že tam jste. :3

Říkáte si, že už se situace nemůže zestupňovat, ale pak si přečtěte další část! Není hezké, jak je Lvíčka má ráda a rozhodla spro přátelství, nebo že Stmívání vlastně částečně Gepardku varoval co udělá?
Stmívání prostě: "Chci zůstat naživu." a Temný: "No na to ti kašlu, budeš muset změnit plány."

Původně jsem sem chtěla dát i následující kapitolu, ale nakonec jsem je rozdělila, aby to nebylo moc dlohé.
Máte smůlu. 😎

Flekatá cizinka Kde žijí příběhy. Začni objevovat