Tak tady to je! Popravdě jsem si už dloho představovala, jak napíšu konec, takže tak trochu pořád nemůžu uvěřit, že jsem to zvládla!
Flekatá cizinka je u konce.Páni, opravdu jsem napsala knížku!
Byla to dlouhá cesta.
Musím vám poděkovat za všechnu podporu a motivaci během psaní, opravdu je úžasné vědět, ze někoho vaše psaní baví a těší se na každou novou kapitolu.
Děkuju všem, kdo mě během psaní podporovali... Opravdu, mluvím vážně. Bez vás by to nebylo tak dobré.Co ještě říct? Miluju šťastné konce i když si vždycky přihodím trochu toho melanchlismu a ironie. Přece bych nemohla zabít Stmíváního, o čem by to pak bylo? 😏
Ale Temný je mrtvý doopravdy, to slibuju.
Teda možná. xD
Awww, stejně je to úžasné, vydat tuhle část! Za tu dobu jsem si všechny postavy nějak opravdu oblíbila.
-Haha, me being accidently romantic in last charapter-Jak to skončí?
No, domyslete si podrobnosti, jak chcete. :D
Trochu otevřený konec, takže uvidíme, co bude dál. Možná jste čekali, že získají slávu a velitel jim před celým klanem odpustí, ale tohle vypadá reálněji, myslím.
Přiznejme si, přecejenom... :D
Velitel by je spíš veřejně popravil bez špatného svědomí, haha.
Je to trochu nevýchovné, že se nakonec všechno utají, ale zároveň se mi ta myšlenka líbí, je to dokonalé. >;3
Hodně jsem přemýšlela, jak to má skončit a takhle mi to přijde dobré, co vy?
Spoustu z vás bylo zvědavé, co se nakonec odhalí... Snad jsme vás nezklamala.A nakonec, přidávám nějaké objasnění událostí v knize. Kdyby jste nad něčím přemýšleli, budu moc ráda když mi napíšete.
VYSVĚTLOVÁNÍ
Jak to bylo s tajemstvími?
Haha, spoustu z vás přemýšlelo nad tou tajemnou Stmíváního větou a pár dokonce napadlo, že je její bratr.
Ale pak, napadlo někoho, co s tím má v tom případě společného Hnědofousek?
😼 Možná jste si všimli, že Stmívání se choval trochu jinak, pokud se něco začalo točit kolem zrádce. Samozřejmě dokud jste nevěděli, že je to on, nevšimli jste si toho, protože šlo o úplné drobnosti a podobně. Přirozeně, já na detektivkách miluju právě tyhle detaily a možné souvislosti, díky nímž se mi pak v hlavě objevují různé nápady a odhady. 😃😖
Možná jste zaregistrovali, že se Černotlapka chová zvláštně co se týká Hnědofouska, stejně jako si všimla Gepardka. Takže vás může napadnout proč?
Hnědofousek je podstatně mladší než ona, takže zamilovaná nebude, půjde o nějaké tajemství... Evidentně jí na něm záleží a on nic netuší, takže to není spor nebo něco podobného. Takže proč by se o něj mohla starat, cítí se mu kvůli něčemu závazná? Na jejího syna je zase moc starý, takže... mladší bratr? 😎A zpátky k pohledu z druhé strany, viděli jste, že Gepardka si toho také všimla a chtěla to použít ve svůj prospěch. :D
Když to Stmívánímu řekla, zareagoval trochu překvapeněji než obvykle. Vzhledem k jeho schopnostem s ostatními by to pro něj přirozeně nemělo být až zas takové překvapení...
Takže co když tak mohl reagovat, právě protože věděl o co jde? Vysvětlovalo by to, proč ho nenapadlo ji vydírat, i když v normální situaci by mu to přišlo na mysl. Navíc, potom Gepardce jemně naznačil, že pokud Černotlapku chce vydírat, měla by to nechat být na pokoji.
Haha, manipulátor. 😎😏Tudíž, co když je do toho nějakým způsobem také zamotaný? Pak je tu navíc ten rozhovor "moji rodiče byli zrádci". Koho zradili a jak?
Zrádci mohli být i tím, že měli meziklanový vztah...Každopádně můžeme vidět, že přestože se Stmívání chová, jako že jsou mu lhostejní, ve skutečnosti mu na nich záleží.
Snaží se od nich držet dál po podobným způsobem jako Černotlapka od Hnědovouska a nechce se s nimi příliš sblížit, protože věří, že by je tím ohrozil a nechce, aby se s tím měli něco společného.
ČTEŠ
Flekatá cizinka
RandomKdyž víte, že můžete zachránit klan, musíte vědět ještě dvě věci: proč to dělat a jestli nepotřebujete zachránit sama. Gepardku najdu na území lesního klanu a ona si nepamatuje ani své jméno... V klanu začne nový život a pomalu se stává jedinou koč...