- Tma Patří Zrádcům -

58 8 4
                                    

       Pokud vás bavilo čtení Flekaté cizinky, můžete se začít do další z mojich knih!
       Flekatá cizinka je můj oblíbený příběh a nějakou dobu po jejím vytvoření jsme vytvořila i další příběh o kočičích válečnících, i když úplně jiný s jinými, i když stejně inteligentními a odhodlanými hrdiny. Od té doby jsem pokračovala v jejich tvorbě a teď, když Flekatá cizinka skončila, Tma patří zrádcům bude ještě propracovanější a častěji vydávaný než kdy dřív!
      
       I když jde o příběh s podobného prostředí, rozhodně je jiným způsobem zajímavý. Tma patří zrádcům je víc k zamyšlení, se spoustou slrytých tajemství, dvojsmyslů i skrytých významů. Samozřejmě, objevují se tam i vtipné, jednoduché momenty z jejich života.
      Hrdinové jsou o trochu starší a zatímco ve Flekaté cizince často jednají trochu impulsivně, tady se většinou chovají i prozíravě. V příběhu se také objevuje zrádce, ale narozdíl od Stmíváního je sobečtejší a někdy i bezcitnější, takže tentokrát není 'ten dobrý'. :)
      A trocha anotace:

Samotářský klan má problémy. Přesněji jeden problém - zrádce. Jen deset koček je dost chytrých na to, aby to zvládly. Ale... - která z nich to je? Kdo lže a proč...? Zdá se, že každý může mít důvod.

    "Aspoň můžeme přemýšlet, kdo je ten špeh." navrhl Zemětřesení. "Neříkejte, že si všichni myslíte, že jsem to já -?"
    Ticho.
    Zástupce provokativně sklopil uši.
    "Až zas tak inteligentních koček u nás v táboře není a já si nedělám ukvapené závěry." řekl léčitel.
    "Měli by jsme spíš zjistit, co má dalšího v plánu." přerušila je energicky Sněžná vločka.
    "Přemýšlejte..." zaklonil zástupce hlavu a díval se na koruny stromů vysoko nad sebou. "Kdyby jste byli zrádcem, co by jste udělali?"
    "No, postarala bych se, aby moje oběti konečně umřeli, vzhledem k už zjevně nepovedeným pokusům." uculila se sadisticky Tygří bouřka.
    "Třeba se mu to podařilo, co tady s té díry víme?" odporoval zástupce.
    Tygří bouřka ho sjela pohledem. "Tohle profesionální skupinka 'bojovníků' si nechala zjevně zmizet čtyři kočky. Očividně nejsou schopni zabít nikoho!" vyslovila s hlubokým odporem k daným Mazlíčkům.
    "Nebo nás hvězdný klan ochránil." řekla nadějně Sněžná vločka.
    "Tma patří zrádcům." usmál se vymlouvavě Zemětřesení.
   

Flekatá cizinka Kde žijí příběhy. Začni objevovat