Zajímavosti a Q&A

54 10 11
                                    

🔹Stmívání měl původně skončit z Zelenotmou a odejít z klanu po tom, co by na konci prozradil, kdo je.

🔹Zlatoouško, Lvíčka i Kapka jsou sourozenci.

🔹Gepardka byla u Lesního klanu vlastně jenom kolem měsíce.

🔹Černotlapka nikdy neměla Stmíváního ráda, považovala ho za egoustického blbce (chudák :')). Ale mají stejnou tyrkysovou barvu očí.

🔹Zlatoouško se měl víc účastnit vyšetřování. (Škoda, že mám moc postav...)

🔹Lvíčka teoreticky není úplně zrádkyně. Sice ráda dělá věci kreativně, ale na druhou stranu jí hodně záleží na oddanosti a taky jí paradoxně malinko štve fakt, že ji Gepardka obešla. Jsou to její přátelé a chápe sice, proč to udělali, ale rozhodně to neuznává, což je důvodem pozdějších narážek.

🔹Černotlapka je taková chladná a cynická částečně proto, jak vyrůstala a kvůli její složité rodině a tomu, že neměla dost rodinné lásky jako učedník a vlastně ani jako válečník.

🔹Zlatoouško s Mlíčkou spolu se k sobě začali mít někde za půlkou, ale zapoměla jsem to zmínit. ;)

🔹Stmívání neměl zlého velitele rád nikdy. (jak překvapivé, že? :D)

🔹Hnědofouskek a Stmívání jsou více po otci, zvlášť barvou kožíšku.

🔹Proužka je asi jediná kočka, která si Gepardku nevytvořila ucelený názor. (😂)

🔹Gepardka se Stmíváním mají být přibližně stejně staří, on o trochu starší.

🔹Ohnivka nechce být léčitelkou, protože má pocit, že by tím přišla o všechno to nebezpečí a nadšení, které zažívají válečníci. 

🔹Stmívání se do Gepardky zamiloval asi kousek po půlce.

🔹Čery se stala zástupkyní.

🔹Lvíčka Černotlapku vlastně tak trochu neoficiálně adoptovala. Starala se o ni, když přišla do klanu a pomáhala jí. Samozdřejmě její matkou by být nemohla, není o tolik starší.

🔹Původně jsem plánovala v příběhu více použít Nočního světla, Ohnivku apod., zatímco Stmíváního a Proužku trochu míň. Nojo, jsou teď strdcovka.

🔹Zástupkyně a Stmívání jsou dobří přátelé, teď se od ní jenom držel trochu dál kvůli vystěhování.

🔹Deštovák původně jenom neměl
Stmíváního v lásce, až pak ho začal nenávidět, za to že byl 'úspěšný' špeh a on byl jen zástupce ve stínu. (úspěšný v uvozovkách, protože k tomu víme svoje, že?)

🔹Krémovému kocourovi že Starclanu (všichni víme, o kom je řeč) se Gepardka vždycky trochu líbila.

OBLÍBENÉ CITÁTY POSTAV

Gepardka:
"Je lepší litovat toho, co jsi udělal, než toho, co ne."

Lvíčka:
"Svět chce být klamán."

Deštovák:
"Jestni něco chceš, musíš to opavdu chtít. Za každou cenu."

Stmívání:
"Musíš se naučit pravidla, abys věděl jak ke porušovat."

Černotlapka:
"Jestli tě někdo oklame jednou, měl by se stydět, ale pokud tě oklame podruhé, styď se ty."

Pod ruhle kapitolu můžete také napsat otázky Q&A a já na ně potom odpovím. :D

Flekatá cizinka Kde žijí příběhy. Začni objevovat