BÖLÜM 20

2.7K 97 3
                                    

"Bastım sizi!" Diye pat odaya dalan görümcemle Berzan'dan ayrılmıştım.

"Bastın bizi , olamaz!" Dedim alayla gülümseyerek. Kahkaha atıp bana sarıldı.

"Biraz da bana abiciğim. Artık evlendiginizde onu bize göstermeyeceksin diye şüphe etmeye başladım." Dedi. Berzan'sa o aşığı olduğum belediye çukurlarını gösterip gülümseyerek.

"Ben onu görsem yeterli Zişan" Dedi. Gülümseyerek gözlerine baktim. Şuan gözlerimle gülümsüyordum yemin edebilirdim ama kanitlayamazdim . Kalbimden geliyordu hissediyordum...

"Geldiğin iyi oldu Zişan. Gelinlik almaya gideceğiz Papatya'ma..."

"Ahey Ahey Ahey düğünümüz vardır çekilin agalar " dedi. Kendince komik oldugunu düşünüyordu. Tamam belki biraz :D.

"Hemen mi Berzan?"

"10 gün sonra düğünümüz var güzelim" dedi .

Az kalmıştı, cok az.. Ben sonsuza dek mutlu olacaktım. Sevdigim adamla. Bütün kötülere bütün kötülüklere rağmen olacaktım...

Arabaya binip gelinlikçilerin oldugu kapali çarşıya sürdü bizi.

15 dakikalık yolun ardından varmıştık. Durgundum biraz..

Neden bilmiyorum..

Aklimi kurcalıyordu poyraz bey.Duygularindan emin olmayacak yaşı coktan gecmisti. Umarim bana bela olmazdı.

"Papatyam?"

"Hı?"

"Iyi misin? Yorgun duruyorsun, istemezsen başka zaman bakarız, yada eve göndeririz "

"Yok hayır sadece biraz duygu karmaşası yaşıyorum ondan olsa gerek. Almak istiyorum bugün. "

Yüzlerce gelinliğin icinden bir kaç tane seçip Zişanla kabine girdik.

Üzerimdeki bluzu ve atleti çıkarıp sadece iç çamaşırımla kaldim. Pantolonumu çıkarma gereksimi duymadım.

"Ayy yenge bembeyaz tenin var. Birayemı bı ter xene bi" dedi anlamamıştım.

"Ne?" Dedim kahkaha atıp.

"Yok bir şey yengecigim. Hadi abim bizi bekliyordur. " diyip gelinliği kafamdan geçirdi. Gözümün önündeki saçları cekip ona baktim

"Abine sorarım o zaman " dedim hızla gelinliği giydim. Ve kabından çıktım. Cümleyi içimden tekrar edip edip durdum. Zişan'nın arkamdan kahkaha atışıni duymuştum

"Berzan! Birayemı bı te xene bir ne demek." Dedim. Berzan şaşkın bakışlarla bana bakıp.

"Ne ?"

"Zişan'a sor ne olduğunu soruyorum söylemiyor ne dedi " dedim . Meraklı yanımı bastıramamak beni yaşayan anlar.

Arkama döndüğümde Zişan iki eli havada bize dogru geliyodu.

"Abi yanlışlıkla kaçtı ağzımdan aslında ben öyle demicektim. " dedi . Yanlışlıkla demediğini biliyorduk tabi ki. En cokta Berzan biliyordu.

"Sonra söylerim ben sana papatyam. Bakalim hangisini giymişsin. Melek gibi olmuşsun.." Dedi beni elimden tutup etrafimda çevirdi.

Zişan yanimiza gelip alıcı gözle baktı. Burun kıvırtip.

"Olmamış ben beğenmedim. Çok fazla kabarık. Artı kol kısmı bol kalmış değiş. " dedi ve Berzan'ın yanina oturdu.

Kabine geri dönüp ikici üçüncü ve besinci gelinliği görevliyle denedim. Artık bunalmak üzereydim. Önümdeki perdeyi çekip ofalayarak dışarı çıktım. Berzanda sıkılmıştı yine de yanima gelip

BEDEL《LANETLİ PAPATYA》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin