Mardin'in geceleri neden bu kadar anlatılır biliyor musunuz? Çünkü zifiri karanlığı aydınlatan milyarlarca yıldızla kaplanmış koca bir seması vardır. Mardin anlatılır durulur hep. Ama kimse bilmez onu. Herkes göründüğü kadarından bahseder. Kimse görünmeyeni anlatmaz belki de istemediğindendir.
Gece hala bitmemişken, onlarda gideli çok olmamıştı. Bahçedeki sedire uzanıp düşüncelere daldım. Doğrusunu söylemek gerekirse aklımda bir Abim vardı.
Acaba neden gelmemişti. Telefonuma baktığımda ne arama vardı ne de mesaj. Onu aradığımda çalıyordu fakat açmıyordu. Saatin gecenin ikisine geldigini görünce uyuduğunu düşündüm. Biraz daha gökyüzünü seyre dalmışken uyuyakalmıştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Duvara montelenmiş ayna ve önünde sandalyesi. Ayağa kalkıp aynaya doğru yürüdüm. Yavaş adımlarla aynanın önüne geldiğimde gördüğüm yansımayla avazım çıktığı kadar çığlık attım.
Aynada ben vardım ağlıyordum fakat saydam gözyaşı yerine kan damlaları akıyordu gözlerimden. Geri geri yürüyüp birine çarpana kadar, durdum ve hızla ona döndüm.
Abimdi, abim yanımdaydı. Hızla ona sarıldım. Korkuyordum hemde çok korkuyordum. Ondan ayrıldığımda bana sadece boş gözlerle bakıyordu.
"Abi, bana bak! Ne oluyor burda..!" Dedim. Bir kaç saniye daha gözlerime bakıp arkasını dönüp bütün haykırışlarıma rağmen bana tek bir tepki bile vermeden kapıyı açıp dışarı çıktı.
Odanın içinde sesler yankılanıyordu. Birbirine karışıyordu bütün sesler. Ayırt etmekte zorluk yaşıyordum.
"Kerim'i öldürecekler!"
🌼
Uykudan derin bir nefes alarak uyanmıştım. Neden nefes alamadığımı bir türlü anlayamıyordum. Etraf netleşince rüyamda duyduğum sesler yeniden kulağıma dolmaya başladı
Kafamı sedirden kaldırıp korkulukların arasından baktığımda ev halkı ve daha bilmediğim bazı silahlı adamlar vardı. Hızla ordan çıkıp kalabalığa doğru yöneldim.
Ordan bi Irgatı çevirip dikkatini bana vermesini sağladım.
"Ne oluyor burda? Sorun ne ? Neden herkes bu saatte ayakta?"
"Rahman aşiretinin ağası, Şahlıoğlu aşiretinin kızını kaçırmış hanımım! Şimdi ikiside yakalanmışlar, konağa götürülüyormuş. başka bir çare olmadığı için ölüm hükmü verilmiş" Dedi. Ve o an dünyaların başıma yıkıldığını hissettim.
"Nerde o konak!!"
🌼
Hızla arabama binip Şahlıoğlu konağına dogru son gaz sürdüm. Biraz uzak sayılırdı bu yüzden elimden geldiği kadar hızlıydım. Asflat yolda yanımda bir araç belirdi ancak gözüm hic bir sey görmüyordu. Abim, ailem orda belki... Düşünmek bile istemiyordum.
Daha da hırslanıp hızımı biraz artırdım. Tâki yanimdaki araç drift çekip önümü kesene kadar ani frenle carpmaya salise kala durdum.. Öfkeyle emniyet kemerimi çıkarıp aşağı indim.
Karşımda benim gibi öfkeli olan bir Berzan görmeyi beklemiyordum.
"Ne yaptığını zannediyorsun sen!!" Diye bağırdım elimde olmadan.
"Nereye gidiyorsun?" Dedi bana tezat olarak daha kısık bi ses tonuyla.
"Abim... abim kız kaçırmış öldüreceklermiş onu..!" Dedim kırık, buruk aynı zamanda kızgındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL《LANETLİ PAPATYA》
Novela JuvenilTöre hikayesidir Genç bir kızın düğün günü öğrendiği gerçekle terkedilisinin ardından tüm hayatını değiştirerek farkında olmadan herşeyin başladığı yere MARDİN'e yerleşir. 19 yıl sonra öğrendiği yakınlarıyla mutlu huzurlu yaşarken atladığı bir şey...