21 BÖLÜM

1.9K 107 31
                                    

"Ya bütün şairler seni sevmiş,

ya da ben her mısrada seni buluyorum" 

ERDEM BAYAZIT

Keyifli okumalar dilerim hatalarım varsa kusura bakmayın.

Vücudumun dört bir yanına saran heyecan beynimin işlevini engelliyordu, öyle ki düşünemez hareket edemez hale  gelmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vücudumun dört bir yanına saran heyecan beynimin işlevini engelliyordu, öyle ki düşünemez hareket edemez hale  gelmiştim.  Küçük kalbim her an yerinden çıkıp dünya turuna çıkacakmış gibi hızlı atıyordu. Neydi bunun sebebi? Neden bu kadar heyecanlanmıştım ki altı üstü masum bir öpücüktü. Peki bu masum öpücük neden beni sudan çıkmış balığa çevirmişti.? Yanaklarımı saran sıcaklık beynimi yakıyordu.

Geriye çekilip sertçe yutkunup şaşkınlıkla ona baktım benim aksime gayet rahat bir şekilde bana bakıyordu, dudaklarına yayılan gülümseme beni esiri altına alıyordu, eğer onu anlatmaya kalkarsam kelimeler yetersiz kalırdı.

''Alt tarafı öptüm pedaliza neden buzhane balığı gibi bakıyorsun.?'' Şaşkınlığımı bir köşeye bırakıp alttan alttan ona baktım şuan ayakta olduğu için benden bir hayli uzun duruyordu.

''Sensin buzhane balığı.'' Tek kaşını havaya kaldırıp yatağın boş tarafına oturup sırtını yatak başlığına yasladı, ona göz ucuyla bakıp önüme döndüm.

''Eeee ilk kim yapıyor.?'' Erkeksi sesi kulağıma dolup, içime huzur olarak yayıldı. Bacaklarımı kendime doğru çekip bağdaş kurarak oturup ona baktım onun bana baktığı gibi, dudaklarıma hafif bir gülüş yerleştirip gözlerine baktım. Toprak rengi gözleri parlıyordu.

''Sen.'' Kaşlarını yukarıya doğru kaldırıp alnının üzerine düşen saç tutamlarını eliyle geriye doğru attı, o saça dokunmak için can atan parmaklarımı dizginleyip gözlerine bakmaya devam ettim.

''Bak sen, Neden ilk ben yapıyormuşum.?'' 

''Çünkü...'' Deyip biraz düşündüm, ne diye bilirdim ki sesini çok merak ediyorum mu.?

''Çünkü.?'' Dedi Ali sorarcasına.

''Çünkü... şuan çok .yorgunum.'' Aklıma gelen ilk şeyi söyleyip beklentiyle baktım gözlerine.

''Kabul etmiyorum.'' Dedi itiraz eden ses tonuyla, ona hafif kaşlarımı çatarak baktım.

''O zaman taş, kağıt , makas yapalım kaybeden ilk yapar.?'' Aklıma gelen fikri ona sunduğumda tek kaşını kaldırarak bana baktı.

''Peki öyle yapalım.'' Dudaklarımda oluşan tebessümle içime heyecan gün yüzüne geldi, Ali'de benim gibi yatakta bağdaş kurarak oturduğunda dizlerimiz birbirine değiyordu içimdeki küçük kızın heyecanını görmezden gelip ellerimizi  yumruk yaparak öne doğru uzattık.

''Üç deyince.'' Başımla onu onaylayıp saymasını bekledim sabırsızca. Ali'nin üç demesiyle demesiyle ellerimizi açtık, bir kendi elime kendi elime bakıp sevinçle yerimde sıçradım, ellerimi çocuk gibi birbirine vurup bana değişik bir şekilde bakan Ali'ye baktım. Ellerimi yavaşça indirip anlamayan gözlerle ona baktım.

AHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin