37.BÖLÜM

1.7K 79 44
                                    

Mesele; senin yüreğine dokunan dert benim derdimdir, diyebilmekte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesele; senin yüreğine dokunan dert benim derdimdir, diyebilmekte.( Cahit Zarifoğlu)

Hatalarım varsa kusur bakmayın keyifli okumlar dilerim.

Kulaklarımı tırmalayan o silah sesi tüm iliklerime kadar titremem neden olmuştu. Boğazıma takılı kalan nefesim beni boğuyordu. Titreyen ellerimle sıkıca Ali'nin kabanına tutundum, bacaklarımın artık beni taşıya bileceğini sanmıyordum. Titreyen dudaklarımı birbirine bastırdığımda gözümden bir damla yaş akmıştı.

Beynim her şeyi yavaş yavaş idrak ettiğinde ürkek bir şekilde başımı oraya çevirdim. Göreceğim şeyden korka korka.

Volkan yerde öylece yatarken babam can almaya gelmiş Azrail gibi onun başında bekliyordu. Gözlerindeki o nefret beni artık üşütmüyor, sadece ondan daha çok nefret etmemi sağlıyordu.

"Volkan." Diye fısıldadım titrek sesimle. İçimdeki küçük kız çocuğu korku içinde bir köşeye sinip küçük elleriyle kulaklarını kapatmış yaşlı gözlerle bizi izliyordu.

Ali beni kolları arasından çıkartıp üzerindeki şoku atarak Volkan'a doğru koşmaya başladı. Acıyla yutkunup onlara doğru ilerlemeye baladım, bacaklarımdaki can sanki korkudan gitmişti.

Ali Volkan'ın yanına çömeldiğinde volkan Ali'ye baygın gözlerle bakıyordu. Ali gibi Volkan'ın yanına çömelip gözlerimle hasar tespiti yaptım.

"Vurmamış." diye fısıldadı Ali sert sesiyle. Korkudan tuttuğum nefesimi titrek bir şekilde verdim. Ona benim yüzümden bir şey olmasını kaldırmazdım.

Korkudan titreyen sağ elimi kaldırıp gözyaşlarımı sileceğim esnada beremin üzerinden saçlarımın kavranıp bedenimin kaldırılmasıyla ağzımdan acı dolu nidalar dökülmüştü. Babam saçlarımı örten bereyi yere atıp saçlarımı sıkıca kavramıştı, Ali hızla çömeldiği yerden kalkıp gözlerimdeki yangınla ona baktı.

"Şerefsiz herif, bırak onu." Ali'nin sert ikazını umursamayıp saçlarımın arasındaki parmaklarını daha sıkı kenetledi saçlarımın arasına. Saçlarımın koptuğunu hissediyordum, gözümden akan yaşlar çenemi ıslatıyordu.

"Bu toleransı ilk kez sana karşı kullanıyorum Volkan Gürel kıymetini bil."

"Başlayacağım lan toleransına bırak karımı." Ali'nin adeta kükremesiyle irkilmiştim. Soğuk parmaklarıyla çenemi kavrayıp yüzümü kendisine çevirip nefret saçan gözlerini bana sundu.

"Ama sana karşı bu toleransı gösteremeyeceğim sevgili kızım. Annene yaptığım gibi yapamayacağım ama...." Elinde tuttuğu silahın namlusunu şakaklarıma vurup "Aklını yerinden alacağım." Korkulu gözlerle ona bakıp acıyla yutkundum, buda ne demek oluyordu.

Şakaklarıma dayadığı soğuk silahın bir anda ben uzaklaşıp yere düşmesiyle irkilerek kendime geldim. Ali baba olmayı hak etmeyen bu adamı arabanın kaportasına yaslayıp ona kafa atmasıyla korkuyla çığlık attım.

AHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin