Harry
״הארי!!״ שמעתי צעקה ומים נשפכו עלי ״פאק! ליאור!״ צעקתי על אחותי התאומה שראיתי את דמותה עומדת מולי ״קום, עוד 40 דקות יוצאים לבית ספר החדש לעזאזל!״ היא אמרה בעצבנות ונאנחתי, אני בכיתה י׳א, וגם היא, היא אחותי התאומה... עברנו לבית חדש, יותר גדול מהקודם טיפה, ועכשיו גם לבית ספר חדש, בקיצור עברנו לגור בדונקסטר.
״בסדר נודניקית, צאי אני אתארגן״ אמרתי והיא חייכה ״מעולה!״ היא אמרה ויצאה.
נכנסתי לאמבטיה שבחדרי, אני רק עם בוקסר שרטוב, ולא לא בקטע כזה, וגם שיערי הקצר ״דאמט איתך ליאור״ מלמלתי לעצמי ופרעתי את שיערי בלי סיבה.
נכנסתי למקלחת, שוטף ממני את הבוקר, ומרטיב יותר את שיערי הקצר.
יצאתי כורח סביב מותניי מגבת לבנה ומבלגן את שיערי לתוך מגבת, מייבש ממנו את המים ויוצא מהאמבטיה ישר לחדר ארונות שלי, לא משקיע בלבושי, שם משהו רגיל מהלבוש שאני אוהב, לא מתבייש בו, מכנס ירוק וסוודר מחורר חום עם קצת ירוק, נעלי וואנס רגילות, שיערי הקצר מסודר כרגיל ואני יורד למטה לוקח את הטלפון שלי.
״בוקר טוב אמא, אבא, ליאורי את כבר אמרת לי בוקר טוב יפה מאוד, בוקר טוב ג׳מה״ אמרתי לכל משפחתי שישבו באי במטבח, הורי קוראים עיתון עם קפה, ואחיות שלי מדברות ושמות אחת לשניה לק ״עוד 20 דקות יוצאים הארי״ ליאור הזכירה לי ״אני יודע ליאורי״ אמרתי ונתתי לה נשיקה בקודקוד הראש לוקח לי אחרי קפה ונותן גם לג׳מה נשיקה במצח ״בוקר טוב בן״ אבי אמר וחייכתי ״בוקר טוב הארי שלי״ אמי אמרה בחמות וחייכתי אליה גם ״הו, בוקר טוב וונסה״ אמרתי לאחת העוזרות ״בוקר טוב מר סטיילס״ היא אמרה והנהנתי בחיוך.
-
״ביי ילדים שלי, יום טוב״ אמא אמרה לנו לפני שאני וליאור יצאנו, נכנסו לפורשה שלי והזכרתי לליאור להזהר עליה ״ליאורי אני מזכיר לך, היא חדשה, ואם קורה לה משהו אפילו השריטה הכי קטנה, את פאקינג מתה״ אמרתי וחייכתי אליה חיוך מאולץ. ״בסדר מטומטם אני יודעת את זה כבר, אפשר עכשיו לנסוע לבית ספר המחורבן?״ היא אמרה והנהנתי ״לצערי כן!״ אני ואחותי מאוד דומות באישיות, בחוץ לא, היא בת ואני בן, היא סטרייטית ואני גיי, למרות ששנינו נמשכים לגברים... לה יש שיער ארוך ולי קצר, אבל באישיות אנחנו באמת תאומים.
הגענו לחניה של התיכון הגדול והחנתי את המכונית בצד, איפה שפחות יראו וישימו לב, אני לא אוהב להוציא לאנשים את העיינים, לא רוצה לעשות את זה.
״מוכן להשתעמם למוות?״ ליאור שאלה אותי וגיחכתי ״לא״ עניתי ושמתי את ידי עליה, נכנסים לבניין הגדול.
המון מבטים היו עלינו אבל שמתי זין ואני יודע שגם ליאור.
הגענו למשרד שהיו כתוב על הדלת ״משרד המנהל״ אז כנראה שזה מה שזה.
דפקתי על הדלת החומה וצעקת ׳כנסו׳ נשמעה, פתחתי את הדלת והורדתי את ידי מליאור, שנינו נכנסנו ״היי, הארי וליאור סטיילס, התלמידים החדשים״ אמרתי למזכירה המבוגרת שהייתה נראית נחמדה ״הו כמובן, כנסו אל המנהל הוא יסביר לכם ויגיד לכם הכל״ היא אמר ושמה את משקפיה חזרה הנהנתי ואמרנו ׳תודה׳ נכנסים למשרד המנהל.
-
לאחר 10 דקות יצאנו עם ספרים ומספרי לוקרים וסיסמאות.
המסדרון היה נקי מתלמידים, אני וליאור באיחור של 10 דקות כבר.
״עכשיו יתחיל הסיוט האמיתי״ ליאור אמרה וצחקתי, הלכנו ללוקרים שהיו ליד כיתה י׳א 4
״זה הכיתה שלי״ ליאור אמרה ״אני בי׳א 2 כוסעומו״ התלוננתי ושמנו את הספרים בלוקרים שלמזלנו היו אחד ליד השניה ״ביי סיס תסבלי טוב״ אמרתי והיא גיחכה ״גם אתה האז, ביי״ היא אמרה ונתתי לה נשיקה במצח, הולך לכיתה שכנראה שלי.
———————————————
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם