רעבים - 42

719 76 70
                                    

לפני הכל, התמונה קשורה לפרק, והוא מכיל תכנים מיניים ביייי
נ.מ. לואי:
ישבתי בסלון, בוהה בקיר ופתאום הדלת נפתחה, הסטתי את מבטי במהירות לדלת ונכנסה דמות גברית וגבוהה שאני מכיר ״היי לואי״ הוא אמר בקול צרוד ״היי , הארי״ אמרתי
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי והחזרתי את מבטי לקיר ״באתי לבדוק מה שלומך״ הוא אמר וסגר את הדלת, מתקדם אל כיווני ״מה אתה צריך לדעת?״ שאלתי והסתכלתי עליו ״איך אתה לואי״ הוא אמר וישב לידי, התרוממתי והא אחרי, עמדנו אחד מול השני והוא נאנח ״לפי מה שאני רואה, גם לך יש חבר״ הוא אמר והרמתי גבה ״על מה אתה מדבר?״ שאלתי ״הגבוהה מהבית ספר, השחום עור, שנישקת אותו״ הוא אמר ונאנחתי ״אה, מייק דיברנו עליו אתמול, אמרתי לך שאנחנו רק ידידים, כמו שאני ואתה ידידים״ עניתי והוא גיחכ ״אז למה מייק ה׳ידיד׳ שלך, נישק אותך״ הוא שאל ושילבתי את ידי מסתכל עליו ״למה זה עניינך?״ שאלתי ״כי אני דואג לך, רגע, אז אין לך חבר?״ הוא שאל ״כן, למה אתה כלכך מעוניין?״ שאלתי ״כדי לדעת אם אני יכול לעשות את זה״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״ווהו, לך יש חבר אבל״ אמרתי והוא החזיק את מותניי ״לא אכפת לי״ הוא אמר ונישק את שפתיי שוב, זרמתי עם הנשיקה והורדתי את הסוודר שלו, הנשיקה הפכה אגרסיבית והוא ירד לצווארי, זרקתי את ראשי אחורה, נותן לו יותר מקום והוא נישק מלמטה הצוואר ועד למעלה ואני גנחתי בשקט (ה.כ. כמו בתמונה בערך)  הוא עצר והסתכל לעיניי, לאחר שניה השחיל את החולצה שלי מעל לראשי וזרק אותה בסלון, הוא הוריד את מכנסיו וחולצתו במהירות, וזרקתי אותו על הספה לישיבה, הורדתי את מכנסיי ולאחר מכן עליתי מעליו ונישקתי את שפתיו, שם את ידי על כתפיו, שנינו רק בבוקסרים וזזתי קצת מעל איברו שהתקשה והוא גנח.

״פאק״ אמרתי שאיברו של הארי נכנס לחורי והתיישבתי לגמרי בצעקת עונג ״לו אתה פאקינג שווה״ הארי אמר וחייכתי אליו, נישקתי אותו והתחלתי לזוז מעל איברו, גנחתי לתוך הנשיקה והוא שם את ידיו הקרות על מותניי, הארי החדיר את לשונו לתוך פי, ״הא פאק!״ התנתקתי מהנשיקה וצרחתי שהארי פגע בערמונית שלי (ה.כ. חשוב לציין שאין לי פאקינג מושג מזה ערמונית, פשוט כותבים את זה בסמאטים אז למה לא גמאני) ראיתי את חיוכי של הארי שעזר לי לזוז יותר מהר ולאחר שניה גמרתי על הבטן שלו בצעקה ״פאק לו תמשיך״ הארי גנח ועצם את עיניו ״לו אני קרוב״ הוא גנח ולאחר שניה גמר בתוכי בגניחה ארוכה.

״הארי, מה הסקס הזה אומר?״ שאלתי את הארי לאחר ששכבנו בספה לכמה זמן ״אני אוהב אותך, לואי, ואתה יודע את זה, ואני רוצה שנהיה ביחד, אבל אני צריך להפרד מריאן, מגיע לו הסבר, שאני לא אוהב אותו אלא אותך, הוא בחור טוב״ הארי אמר והנהנתי ״אז תלך אליו, תעשה מה שאתה רוצה הארי, תבחר בו או בי, אם אתה רוצה אותי, תבוא מחר בבוקר לפה, לפני בית ספר, ואני אוהב אותך הארי, רק תזכור את זה״ אמרתי והוא חייך ונישק את שפתיי.
———————————
נ.מ. הארי:
לאחר שיצאתי מביתו של לואי עליתי על האופנוע שלי, מתחיל לנסוע לביתו של ריאן על הכביש הראשי, אך לאחר שניה ראיתי אור מול עייני ו..בום.
——————————
היי שלום . אני יודעת שאתם כועסים אבל חכו לפרקים הבאים.
פרק אחרון למרתון מקווה שאהבתם!:)

Insatiable - larry Where stories live. Discover now