נ.מ. כללית:
הם לא האמינו למראה עיניהם, כי הוא לא יכול להיות חי, זה לא הגיוני.
ליבו של לואי פעם בחוזקה, בדאגה, זכרונות קרובים חזרו אליו, הכאב, הכעס, העצב, הכל חזר אליו שפגש בעיינים שלו, בעיינים של בן.
הארי היה רותח, ליבו פעם בכעס, הוורידים בצוואר שלו נחשפו, וכל מה שהיה בראשו זה להגן על לואי ״לואי תתרחק, אנחנו הולכים״ הארי אמר ״אתם לא הולכים לשום מקום״ אמר בן בחיוך רשע ״ומי אתה שתחליט, מה אתה יכול לעשות?״ הארי שאל ותפס בידו של לואי בחוזקה ״הארי- הארי זה כואב״ לואי נאנק, אך כנראה שהארי לא שמע את קולו החלש ״אני לא יכול לעשות, אבל הבחור הרע הקטן הזה יכול לעשות המון״ אמר בן ודבר שחור ומאיים היה בידו ״זוכר הארי? עם כזה ׳הרגת אותי׳, ירייה בחזה, אין לי מושג איך שרדתי״ צחק בן וכל בני אדם בסניף המסעדה צעקו ופחדו, כולם ברחו, ובן נתן להם, רק כוון את האקדח מרחוק לגופו של הארי, ״בן אל תעשה את זה״ לואי אמר והארי תפס אותו קרוב, אך לא חזק, יודע כמה לואי עדין וקטן, לא רצה לפגוע בו, ״למה לא? אחרי מה שעשיתם לי, הוא ניסה להרוג אותי!״ צעק בכעס בן, שווריד במצחו נראה ״והוא לא הצליח! מה שאתה עשית לי היה יותר גרוע! נכון?!״ לואי צעק בחזרה ״אתה רק צריך להוריד את האקדח בן״ לואי אמר ״תלחץ על ההדק״ נשמע קולו של הארי ״מה?״ לואי שאל בשוק ״תלחץ, על, ההדק״ הארי חזר על עצמו ״אתה אמיץ לא? אתה רוצה נקמה! תירה בי!״ הארי צעק ״לא!״ לואי צעק ״הארי מה עובר עלייך!״ לואי התלונן ״בן, רק תוריד את האקדח, הכל יהיה בסדר, אתה, אתה תמשיך בחיים שלך ואנחנו בשלנו, רק תן לנו ללכת מפה״ לואי אמר, בקול מרגיע והתקרב לבן קצת, ידו עדיין משולבת בידו של הארי ״אני רוצה נקמה!״ בן צעק ״אני רוצה משהו מזה, אתה בן אדם רע!״ הוא צעק על הארי ״מה אתה רוצה? כסף? אני אתן לך מלא כסף ותברח מפה, רק תלך מפה״ הארי אמר, בפתאומיות שינה את דעתו ״אני רוצה חצי מליון שקל״ הוא אמר ״מה אתה עף-״ הארי קיבל מכה מלואי ״בסדר אתה תקבל הכל״ הארי אמר באנחה, ״תוריד את האקדח עכשיו בן״ לואי אמר, מושיט את ידו לבן ״בסדר! בסדר..״ צעק את החלק הראשון ולחש את השני, האקדח ירד בזהירות מידו של בן לרצפה, אך לפתע הדלת נפתחה, וצליל ירייה נשמע.
————————————————
הייייייי
אוקיי אני יודעת שהפרק קצר אבל אם הייתי ממשיכה אותו הוא לא היה דרמטי.
אל תהרגו אותי, אתם בכלל לא יודעים במי ירו.
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם