רעבים - 26

818 87 29
                                    

היי
עשיתי מחקר בשביל הפרק הזה תעריכו בהצבעה ותגובות? פליזזז (:
(כעבור שבוע) נ.מ. הארי:
״מספר 28״ נשמע קול מהכריזה ואני ולואי נעמדנו, נכנסים לחדר הרופא, ״היי, מי המטופל?״ שאל הרופא ״אני״ ענה לו לואי ״ואתה?״ שאל ״הבן זוג שלו, שנשאר פה״ ישר אמרתי והוא הנהן בהיסוס.  —
״מר טומלינסון אני חושש שיש לך נדודי שינה קצרי מועד בנתיים״ אמר הרופא ״שזה?״ שאל לואי וליבי פעם בדאגה ״זה אומר שיש לך נדודי שינה האורכים עד שלוש שבועות, אם הם ימשיכו זה יהיה כבר משהו אחר, באתם בשלב דיי מוקדם שזה טוב, נדודי שינה זה לא בריא״ אמר הרופא והתמלאתי דאגה לגמרי ״או-אוקיי, תודה לך״ אמר לואי לרופא ״אני אתן לך מרשם לכדורי שינה, זה אמור לעזור לך לישון, תקח אחד לפני שעת השינה שלך, אם אחרי שהם יסתיימו זה לא יעזור, תחזור לפה, אוקיי?״ אמר הרופא ונתן ללואי מרשם ״אוקיי, תודה דוקטור״ אמר לואי ויצאנו לאחד שהודנו לו שוב.
עברנו בחנות התרופות ולואי קנה את התרופה שלו, שהוא נכנס לאוטו הוא חייך אלי ולא הבנתי למה ״הכל טוב בייב?״ שאלתי והוא הנהן ״הו כן, מעולה״ הוא אמר והוציא את התרופה מהשקית כדי לשים בתיק שלו, מה שהוא הוציא משם גרם ללסת שלי לפול ולליבי לפעום בחוזקה ״א- אמ-״ לא הצלחתי לדבר ״מה? לא קניתי סוג טוב?״ הוא שאל והחזיק את קופאת הקונדומים ״אמ- לא, א-״ לא הצלחתי לדבר שוב והוא צחק ״מה אתה אומר שנפגש היום אצלך האז? אתה נבלה קצת כמו תמיד, אני אראה אם הכדורי שינה עובדים, אני רוצה לעשות את זה איתך״ הוא אמר בקטע כחול ובלעתי את רוקי, מנסה להסתיר את הזקפה שעמדה רק מהמילים שאמר, הוא צחקק ואמרתי ״כ-כן א-אני אשמח״ אמרתי והתחלתי לנסוע לביתו של לואי.
״היי לולי״ אמרתי שנכנסתי הביתה וליאור ישבה על המדרגות מצד ימין ודיברה בטלפון, היא נופפה לי בידה, לאחר שניתקה את הטלפון היא נכנסה למטבח ששם ישבתי על האי ״היי, מה קורה, עם מי דיברת?״ שאלתי והיא נגסה בתות שהיה בידה ״שיראל ונויה, קבענו לעשות משהו״ היא אמרה והנהנתי, חייכתי לעצמי נזכר באוטו, אני לא מאמין שלואי סופסוף מוכן... ״מה יש?״ היא שאלה ״ל-לואי, יש רע ויש טוב״ אמרתי והיא הנהנה ״אתחיל ברע, יש לו נדודי שינה״ אמרתי והיא ענתה ״אוי, הלכתם לרופא?״ היא שאלה ״כן, הוא זה שאמר״ אמרתי והיא הנהנה, נוגסת בעוד תות ״הדבר הטוב, זה שהוא קנה קונדומים ביחד עם התרופה״ אמרתי והיא נחנקה, כאילו ליטרלי נחנקה ״הארי!״ היא צעקה בכעס וצחקתי ״אני לא מעוניינת לשמוע על חיי המין של אחי״ היא אמר וצחקתי ״בסדר, העיקר שהחיי מין שלי הם עם פאקינג לואי טומלינסון״ אמרתי והיא צחקה ״טוב אמ- מה אני אגיד לך תהנו״ היא אמרה וצחקקתי, ויצאה מהמטבח. הבנים וליאור נויה ושיראל לא יודעים על בן, לא יודעים מה הוא עשה ללואי זאת אומרת, הם חשובים שהוא ולואי פשוט נפרדו ואני איתו עכשיו, הם לא יודעים על ההתעללות ועל ה-אונס.. לואי לא רוצה שהם יגלו עדיין, שהוא ירצה הוא יגלה להם, ואני איתו.
—————————————————
יהנכחמיונרכמחבינרמכניקןגל
אמממממ הלכתי לכתוב סמאט שיט

Insatiable - larry Where stories live. Discover now