הפרק מוקדש לליהיא😊 אממ סליחה אבל טריגר: טביעה והתקף חרדה
נ.מ. הארי:
הייתי לחוץ, הזמנתי את כולם כתירוץ להזמין את לואי, הוא התנצל יפה, והוא בן אדם נחמד בסך הכל, אבל אני לא יכול להיות איתו לא.. אבא שלי יהיה רותח אם יגלה שיש לי חבר, זה לא יכול לקרות, אולי אני אזיין אותו כמה פעמים ואז אזרוק אותו לכלבים, זה תכנית יותר טובה.
———————————
נ.מ. לואי:
התלבשתי שם מעלי מכנס בגד ים כחול וחולצת לבנה רגילה, יוצא מהבית באוטו לאסוף את שיראל וטום, שהגעתי הם עמדו בחזית הדלת מתמזמזים, צפרתי פעמיים ושניהם קפצו בבהלה, גורמים לי לצחוק ״היי״ שיראל אמרה ופתחה את דלת האוטו נכנסת למאחורה עם טום ״היי, בלי מזמוזים במכונית שלי״ אמרתי ושיראל החזירה ״אלא אם כן זה אתה והארי נכון?״ היא עקצה וגילגלתי את עייני ״שתקי״ אמרתי והתחלתי לנסוע לאיפה שאני זוכר שהבית של הארי.
—
״היי״ אמרתי מחייך שהארי פתח את דלת הבית הגדולה ונותן לי חיבוק, אחר כך לשיראל וטום מציג את עצמו. שנכנסנו היו בסלון הענקי כבר כולם, נייל ליאם זאין ליאור ונויה ״היי כולם״ אמרתי מחייך לכולם, לא הרבה התייחסו, רק ליאור ונויה חייכו אליי ושאר הבנים רק הסתכלו והחזירו את מבטם אחד לשני, ״קדימה חברים, הפיצה הלא מפונפנת עם עלים לבקשת נייל בדרך, קפצו לבריכה״ אמר הארי ופתח את הווילון האוטומטי עם איזה כפתור, מציג חצר עצומה עם בריכה גדולה ויפה שמסביב כיסאות שיזוף וצמחים, אחריה אגם! ״פאקינג אגם״ הודהמתי, ואחריו עוד שטח ענקי של דשא, כולם יצאו החוצה בהתלהבות ורק הארי ואני נשארנו בפנים לא מספיקים לצאת ״אני מת לראות אותך בבגד ים״ הוא לחש באוזני, מעביר בי צמרמורת ויוצא גם הוא.
אספתי את נשימתי ויצאתי גם, מנסה שלא לבהות הארי שמוריד את הגופייה השחורה שלו, חושף את הקוביות והמון הקעקועים שהיו לו, נשאר רק בבגד ים ירוק, גורם לי להרגיש חסר בטחון אך גם.. טוב חרמן.
—
היינו כולנו בבריכה, ליאם וזאין לא היו פה, ליאור ונייל היו בצד מדברים, ושיראל הייתה עם טום, מתחבקים ומתנשקים, זה כבר דוחה. הארי התקרב אליי בחיוך שהחזרתי לו ואמר ״נהנה לו?״ שאל וגרם לליבי לפעום בחוזקה על שם החיבה ״כן הארולד, מאוד״ החלטתי להחזיר והוא רק חייך בגלגול עיינים, הסתובבתי מסתכל על האגם, רואה השתקפות של ״אמא?״ לחשתי לעצמי והרגשתי את נשימתי נעצרת ״אמא?״ שאלתי שוב רק הפעם בקול חזק ״לואי?״ שמעתי את קולו של הארי ״לו, אמא?״ קולה של שיראל הפעם, ״היא, הנה, אמא שלי!״ הצבעתי על האגם ממשיך להתנשף ״לו אמא שלך.. לא פה״ נייל אמר והתקרב אליי ״לא לא! היא- היא פה!״ אמרתי מצביע ומסתובב לאגם, רק שהפעם לא היה שום דבר, דמעות ירדו מעיניי ולא נשמתי ״היא הייתה שם!״ רעדתי ופרצתי בבכי, לא מצליח לצוף מעל המים העמוקים ״לואי!״ צעקה נשמעה והכל היה מתושתש, ״היא הייתה שם!״ צעקתי ואז הרגשתי מים עוטפים את כל גופי.
—
נחנקתי ומים יצאו מפי, מתנשף ״לואי!״ שמעתי צעקת הצלחה והרגשתי חיבוק ״מ-מה קרה?״ שאלתי וראיתי מולי את כולם, כולל זאין וליאם, שזאין היה נראה בכאבים ״קיבלת התקף ו..טבעת״ שיראל אמרה ונאנחתי ״ממה?״ שאלתי ״אמרת שאמא שלך פה ולו, אמא שלך.. מתה״ שיראל לחשה לי ודמעות עמדו בעייני שוב.
—————————————————
אמממ, פשוט סליחה ביי.
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם