הפרק מוקדם לאוריה הפוחלצי שלייייייי larry_is_better_28 לכו תקראו את הסיפור שלה גם
נ.מ. לואי:
הגעתי לביתו של הארי, דופק בדלת ולאחר כמה שניות היא נפתחת על ידי הארי ״היי לאב״ אמרתי ונישקתי אותו, נכנס לביתו ״היי לו״ הוא אמר וסגר את הדלת אחרי ״איפה אחיות שלי?״ שאלתי ״פיזי ולוטי הלכו לקניון עם ליאור, ופיבי ודייזי סוחבות את פרנק לקולנוע״ הוא אמר וצחקתי ״אז רק אנחנו פה?״ שאלתי והוא הנהן ועליתי למעלה לחדרו והוא בא אחרי בשקט ״כנראה שאנחנו לבד בבית״ אמרתי ״יופי, ככה אני אוכל לזיין אותך חזק״ הוא אמר ודחף אותי על המיטה וצחקקתי (ה.כ. קשה לי עם הזוג חרמנים האלה רציני) (ה.כ. אה ואין סמאט הפרק הזה תתמודדו :)
—
״הארי!״ נייל נכנס לחדר ומסתבר שאיתו גם היו ליאם וזאין ״תצאו!״ צרחתי כי באותו רגע הארי היה פאקינג בתוכי ״הו שיט!״ נייל צעק בחיוך וליאם וזאין מהר יצאו, נייל הוציא את הטלפון שלו ו-״נייל! תכניס את הטלפון בחזרה לכיס שלך מטומטם!״ צעקתי עליו והוא צחק ״אוף, מעצבנים, טוב״ הוא אמר ויצא גם, הסתכלתי על הארי והוא עליי, ולאחר שניה שנינו התפקענו מצחוק.
ירדנו (ה.כ. הראש הכחול שלי נכנס לצ׳אט) לבנים (ה.כ. שוב פעם) שישבו בסלון עם ליאור לוטי ופיזי ״היי בנות, חזרתן״ אמרתי ״היי בנים, הזדיינתם״ ליאור אמרה ונחנקתי מהאוויר והארי צחק ״כן, רוצה שאני אפרט לך? מצצתי את הזין של לוא-״ הארי אמר ושמתי את ידי על הפה שלו חוסם את דבריו ״תסתום״ אמרתי והוא צחק וליקק את היד שלי ״איכ!״ אמרתי ונתתי לו מכה בחזה והוא צחק ״טוב זוג חרמנים, באנו בשביל להיות אתכם לא בשביל שתזדיינו לנו מול הפרצוף״ נייל אמר ״נייל אחיות שלי פה!״ צעקתי עליו ״בסדר בסדר״ הוא אמר וצחקנו.
״היי״ אמרו שיראל ונויה שנכנסו לביתו של הארי גם הן ״היי״ אמרתי וחיבקתי אותן וכך כולם ״תפסנו את הארי ולואי עושים סקס!״ נייל צעק בהתרגשות ״אתה חייב לספר לכולם אה?״ אמרתי בהכנעות ושמתי את ראשי על כתפו של נייל ביאוש שנייל הנהן בחיוך ״וואו, אממ״ שיראל הייתה בשוק והארי צחק.
״ביי, נתראה בבית ספר!״ אמרתי ואני והארי נפרדנו מכולם לשלום בשעה 8 בערב.
״היי, אני חושב שכדאי שנלך לישון, שאתה בלי הכדורים עכשיו וזה״ הוא אמר ובלעתי את רוקי והנהנתי ״מסכים״ אמרתי ועלינו, מתקלחים ביחד, (ה.כ. הם לא עשו את זה שוב סתמו) ולאחר מכן בדקתי שכל האחיות שלי בחדרים שלהן ובסדר לפני שירדתי למטה שוב, לוקח בשקט את הכדור שלי ועולה אל הארי ״נלך לישון?״ שאלתי והוא הנהן עייפות, נשכבתי לידו ושמתי את ראשי על החזה החשוף שלו, לאחר כמה שניות נרדם בקלות.
—————————————————————
היי, סופסוף פרק
בנתיים דיי רגוע כאן אבל חכו נו
מטרה :
25 הצבעות 65 תגובות?
בהצלחה :)
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Acak*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם