תדמיינו שככה בערך מייק נראה
צ׳דוויק בוזמן ז״ל😭
נ.מ. לואי:
פקחתי את עייני ושמתי לב שנרדמתי לכמה שעות טובות, דמעות יבשות היו על פניי והגרון שלי היה יבש, קמתי ופרעתי את שיערי, ירדתי למטה ולוטי ופיזי ראו איזה סדרה בסלון ״בוקר טוב״ אמרתי וקולי היה צרוד משחשבתי ״לו״ לוטי אמרה וחיבקה אותי ״אני אכין לך תה״ היא אמרה והנהנתי אומר תודה ומתיישב על הספה החומה ״אני אלך איתה״ פיזי אמרה והנהנתי ממצמץ בעייני בעייפות ודיכאון מורגש בגופי.
לאחר כמה דקות שבהיתי בסדרה הלא מעניינת בטלוויזיה מבלי בכלל לראות ״קח לו״ לוטי אמרה והחזקתי את כוס התה החמה שיצאו ממנה אדים, לגמתי מכוס התה הרותחת מבלי אפילו לשים לב לכמה חמה היא, אך לא היה נראה שזה בכלל מזיז לי ״תודה לוטי״ אמרתי בקולי הצרוד.
—
״לואי!!״ צעקה עליזה נשמעה שדלת הבית נפתחה ונכנסו נייל, ליאם, זאין, ליאור, שיראל ונויה ״היי חברים״ אמרתי בקולי שהיה פחות צרוד וכולם חיבקו אותי וברכו לשלום ״מה קורה חבר?״ ליאם שאל וכולם ישבו ״איך אתה?״ שיראל שאלה ״איך היה בגמילה?״ ליאור שאלה והם הציפו אותי בשאלות ״על הכל, בסדר״ אמרתי והם צחקו ״איך אתה מרגיש..? אתה לא נראה משהו לואי״ נייל אמר וקיווצתי את גבותי ״על מה אתה מדבר, אני מעולה, רוצים לשתות משהו?״ שיניתי את הנושא והבאתי לכולם מים.
—
״ביי חברים, תודה שבאתם היה כיף״ נפרדתי לשלום מכולם בשקר אחד גדול.
—
עליתי שמתי נעליים ולקחתי את הטלפון שלי, השעה הייתה 10 בלילה, לקחתי את מפתחות הבית והאוטו ווידאתי שאחיותי ישנות, והן אכן היו.
נכנסתי לאוטו הפשוט שלי והתחלתי לנסוע לכיוון המוכר של בית הקברות שראשי מלא במחשבות על בן אדם מסויים, ופתחתי את החלון רק קצת, נותן לרוח הקרה להכנס למכונית ולקרר אותה.
״היי אמא״ אמרתי לקברה של אמי ״אין דיבורים היום, אני רק רציתי להגיד שחזרתי מהגמילה, לאדם שאני אוהב ושבר את ליבי יש חבר, ואני נכנס לדיכאון, אבל אני לא אדרדר לסמים שוב, אני רק באתי בשביל להיות איתך״ דיברתי את הקבר ושמתי את המעיל שלי עליי.
ישבתי לפחות שעה שלמה מעל הקבר של אמי ואז קול נשמע מעליי ״לואי?״ קול מוכר ״מייק?״ נעמדתי ״טוב לראות אותך״ הוא אמר וחיבק אותי ״ג-גם אותך״ אמרתי ״אמ, בלי סמים אוקיי? אני רק יצאתי מגמילה ולא משנה מה אני לא מתכוון לחזור לזה״ אמרתי והוא הנהן ״כמובן חבר, אני הפסקתי עם סמים ממזמן, אחרי שלקחתי מנת יתר מאותם סמים שעזרת לי להשיג, יצאתי מזה חי במזל״ הוא אמר ופערתי את עייני ״אני שמח שיצאת מזה״ אמרתי ״כן, הבחורה שלי חזרה אליי ואין יותר שמח ממני עכשיו, מה איתך ועם הבחור החתיך שלך?״ הוא שאל וגיחכתי ״ אני שמח בשבילך, אני והבחור החתיך נפרדנו, הוא יוצא עם מישהו עכשיו״ אמרתי והשפלתי את ראשי ״אני מצטער חבר, אני אשמח שנבלה יותר, אולי זה ישפר את מצב הרוח הדיכאוני שלך״ הוא אמר וצחקתי ״גם אני אשמח״ אמרתי והוא הנהן.
——————————————
היי לא לכעוס על מייק הוא טוב
וגם הוא סטרייט אז כן...
מייק הוא טוב!
פרק ראשון למרתון!
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם