נ.מ. לואי:
(לאחר שבוע)
שבוע מאז הנשיקה המדהימה שלי ושל הארי, שנמשכה חצי שעה לפחות, דיברנו פעמיים השבוע, אני והארי, בלי נשיקות בכלל, רק על הלחי והמצח, הוא המשיך לשאול אותי ולחשוד שבן מרביץ לי ומתעלל בי, התחלתי להפתח אליו, כמעט להשבר ולומר לו הכל, בכיתי כמה פעמים,אבל לא אמרתי לו כלום ממה שבן עשה. שבוע שבן המשיך להכות אותי בכל יום ולשכב איתי ללא רצוני לפחות פעמיים,יצאתי ממושבותי והסתכלתי על הארי שהתייבש בשולחן הכיתה שלי ״היי לואי, רוצה להבריז שוב?״ הארי לחש לי וצחקקתי ״לגמרי״ אמרתי, בן שוב לא בבית ספר היום, אין לי בעיה ללכת עם הארי שוב , הוא משך את ידי למחוץ הבית ספר וישבנו במדרגות בצד ״אז לואי, מה הולך?״ הוא שאל וחייכתי ״לא הרבה, אתה?״ שאלתי והוא גילגלת את עיניו, ״אני אדגדג אותך עד שתענה לי מה הולך״ הוא אמר ונאנחתי בחיוך, הוא התחיל לדגדג אותי ובפגע באחת המכות החולות ״אעאעאעא!״ צעקתי בתעווה ובכאב, מתקפל לתוך עצמי ״לואי! מה עשיתי?!״ הוא שאל בלחץ ״זה לא אתה, פשוט יש לי שם מכה יבשה, הכל בסדר״ אמרתי והוא היה נראה כועס ״זה בן נכון?! זה בן!״ הוא אמר ונעמד בכעס ״הארי! שב בבקשה״ אמרתי ״א-״ באתי לומר, לספר לו הכל, ה כ ל, הרגשתי שאני מוכן, אני מתכוון זה הארי, הוא הארי, הוא הכל בשבילי ברגעים האלו, ולמזלי, הדלת נפתחה ונייל יצא משם עם ליאור, בנשיקה?! הם התנשקו בחוזקה והוא הטיח אותה על הקיר, ממשיך את הנשיקה ״אוי אלוהים!״ הארי צעק ונעמד, רץ ודוחף את נייל מליאור ״הארי!״ אמרתי ״זה בסדר, לא הייתי צריך להתמזמז עם אחותו...״ נייל אמר וגירד בעורפו ״לא נייל! הארי אני מחבבת את נייל! ואין דבר שתוכל לעשות נגד זה, סליחה הארי אבל אני ונייל יוצאים כבר שבוע״ אמרתי ליאור גורמת לי למלמל ״מביך״ ולהסתובב.
———————————————
היינו בביתו של הארי, מבריזים מהלימודים שוב, עכשיו למטה אוכלים וצוחקים ״הארי! אתה לא רציני!״. אמרתי כמעט נחנק מהאוכל מצחוק ״כן! אני נשבע לך! זה היה כלכך מצחיק, אבל מסכן אלפרדו!״ הארי אמר וצחקתי יותר ״יש לך צחוק מושלם״ הוא אמר והפסקתי לצחוק, מחייך אליו ונושך את שפתי, הוא קם ממקומו ובא לכיסא שלי, מתקופף טיפה ממש ומנשק את שפתי שידו על הלחי שלי, קמתי ועמדתי על קצות האצבעות, ממשיך לנשק את הארי.
—
הוא הטיח אותי על הקיר בחדרו ממשיך לנשק את שפתיי בחוזקה ובהנאה, הוא נישק את צווארי, מנסה לדאוג שלא ישאר סימן, ואני גונח בעונג גדול, מאוד, ומושך בשיערו הקצר ״הארייי״ גנחתי, זה הכי כיף ומענג שהיה לי בשלושה שבועות האלה.
״אתה יודע שזה נחשב בגידה נכון?״ הוא אמר והנהנתי ״לא אכפת לי״ אמרתי ודחפתי אותו על המיטה, מוריד את חולצתו ומנשק אותו שוב, שום דבר חוץ מנשיקה לא עומד לקרות פה, אני פשוט רוצה לראות את גופו המדהים.
—————————————————
היי :)
פרק הבא תהיו מוכנות סליחה ביי
ליהיא יקרציה הנה עוד פרק
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם