רעבים - 37

652 80 79
                                    

כואב לי, באמת.
סליחה מראש אוף
נ.מ. לואי: (כעבור שלושה ימים)
דפקתי בדלת ביתו הגדולה של הארי, והיא נפתחה על ידי אישה חמודה ומחויכת ״הו, היי״ אמרתי בחצי חיוך ״שלום, אתה בטח לואי!״ היא אמרה והנהנתי ״כן, זה אני״ צחקתי וגם היא ״אוי סליחה, אני אן! אמא של הארי, כנס!״ היא אמרה ופערתי את עייני ״את, אמ-א של הארי?״ שאלתי והיא הנהנה ״כמובן, הוא בחדר שלו חמוד״ היא אמר והנהנתי עולה לחדרו של הארי.
נכנסתי לחדר מבלי לדפוק, ועייני פגשו בהארי ששכב על מיטתו על צד גופו ״ל-לו??״ הוא שאל וסגרתי את הדלת, הוא התרומם מהמיטה והלך לכיווני בזמן שאני הולך לכיוונו, קפצתי עליו שרגלי סביב מותניו וראשי בשקע צווארו, חיבקתי אותו, חיבוק שלעולם לא רציתי לשחרר , נישקתי את שפתיו נשיקה ארוכה ועוד מליון קטנות אחריה ״אני אוהב אותך״ אמרתי ודמעות ירדו מעיניי ״למה אתה לוקח את הסמים לו?״ הוא שאל ונשכב על המיטה שאני עליו, מצמצתי בעייני כמה פעמים בכאב ועניתי ״כי- אני אמרתי לך״ ״החיים זה לא תשובה״ הוא אמר ״החיים שלי הם כן״ עניתי והוא נאנח ״לו, אתה.. צריך גמילה?״ הוא שאל ומהר הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו ״ל-לא, אני לא מכור הארי, אני יכול לזרוק את כל הכדורים בשניה״ אמרתי ״אתה קנית עוד כדורי שינה נכון? וגם איזה סם..״ הוא אמר ופערתי את עייני ״א-איך?״ הוא צחק ״אני מכיר אותך יותר מדי טוב לואי״  הוא אמר וגיחכתי ״בוא איתי עכשיו, אני אזרוק הכל״ אמרתי ״אתה לא רוצה פשוט ללכת לגמילה? אי אפשר ככה לזרוק פשוט את הכודרים לואי.... אני יודע שזה קשה, גמילה אתה יכול ללכת לחודש רק, ואחרי הכל יכול להיות בסדר״ הוא אמר ונאנחתי ״אני יכול לעשות את זה, אבל להיות בלעדייך לחודש?״ נאנחתי ועוד דמעה ירדה מעיני, התיישבנו אחד מול השני והוא ניגב את הדמעה ״כן, הכל יהיה בסדר״ הוא אמר והנהנתי ״אז- אני אלך לגמילה אבל, איך אני אמור לשלם על זה?״ שאלתי ״אני, אני אשלם על הכל״ הוא אמר והנדתי בראשי ״לא״ התנגדתי ״ממש לא הארי! אתה עשית מספיק בשבילי ובשביל המשפחה שלי בזמן האחרון, אני לא מוכן לזה״ אמרתי ״חבל הוא אמר ויצא מהחדר ״הארי!״ צעקתי ורצתי אחריו ״לואי, אני משלם על זה״ הוא צעק והמשיך ללכת מהר בהמשך המסדרון ״היי לינדה, את יכולה בבקשה למצוא לי את המכון גמילה הכי טוב באזור?״ הארי אמר לאחת העובדות שנכנס לחדר עובדים אחד ונכנסתי אחריו מתנשף ״לינדה לא״ אמרתי ״מה לעשות מר סטיילס?״ היא שאלה ״את מה שאמרתי בבקשה״ הוא ענה לה והסתכלו אחד לשני בעיינים בזמן שאני מתנשף ״אוקיי מר סטיילס״ היא אמרה והארי ביקש תודה ״אני שונא אותך״ אמרתי ונתתי לו מכה בחזה ודמעות ירדו מעייני ״אני לא רוצה לעזוב אותך״ אמרתי בשקט ונתתי לו עוד אגרוף בחזה שלא היה נראה שהזיז לו בכלל, הוא פשוט חיבק אותי ובהה בקיר ״אני אוהב אותך לו״.
————————
* יומיים אחריי
היום אני נכנס למכון גמילה, זה יהיה קשה, בלי הארי, אבל.. זה יהיה בסדר.
״היי לו..?״ הארי שאל ששכבנו במיטה אחרי.. סקס..
״כן?״ שאלתי ״אני חושב שאנחנו צריכים להפרד״.
————————————
בבקשה לא להרוג אותי :)
אין לי כוח למטרות יותר כי אתם לא מצליחים להגיע אז פשוט נמשיך רגיל...🙃

Insatiable - larry Where stories live. Discover now