רעבים - 36

698 84 62
                                    

נ.מ. הארי:
״בוקר טוב אבא, אמא״ אמרתי להורים שלי שהיו במטבח שירדתי בבוקר יום שבת ״בוקר טוב בן, אתה יכול לצאת לאיזה משימה היום?״ אבי שאל ובלעתי את רוקי, עוצר שהמקרר פתוח מולי וידי על הידית ״אמ, אני, היום לא מתאים לי, אני- יש לי דייט עם לואי״ טירצתי ״בסדר בן, יום אחר״ אבי אמר ובלעתי את רוקי שוב ולקחתי בקבוק מים מהמקרר וסגרתי אותו ״מתי נוכל לפגוש את הלואי הזה האזי?״ אמי שאלה, בכל הזמן שלואי ואחיותיו היו פה, ניסיתי שהם לא יפגשו את הורי, והצלחתי, מסיבות שונות ״אמ, אולי נוכל להזמין אותו לארוחת ערב מתישהו״ עניתי ״בסדר, תהנה עם לואי״ אמי אמרה ונתתי לה נשיקה בלחי לפני שיצאתי מהבית עם מפתחות האוטו .
דפקתי בדלת הבית של לואי והיא נפתחה על ידי לוטי ״היי לוטי״ אמרתי וחיבקתי אותה ״היי הארי״ היא אמרה וחשש נשמע בקול שלה, ופחד ״מה קרה לוט?״ שאלתי יודע שמשהו קרה ״לואי, בחדר שלו אני לא חושבת שהוא בסדר..״ היא אמרה ולאחר שניה רצתי לחדרו של לואי במהירות.
—————————————
נ.מ. לואי חצי שעה לפני:
לקחתי חצי מהכדור שהשגתי עם מייק, (ה.כ. אין לי מושג איך לפרט לקיחת סמים, בקיצור הוא לקח את הסם), הרגשתי מחוץ לחיים, הרגשתי באוויר, ירדתי למטה אני חושב, ועמדו שם שתי דמויות יפות ״לואי? הכל בסדר?״ קול של בת נשמע (ה.כ. תקשיבו שאין לי מושג איך אתה שאתה על סמים, אז כן קבלו איזה גרועה אני בלתאר את זה) ״לו??״ קול אחר נשמע באוזניי והדהד, במהירות הסתובבתי ועליתי חזרה במדרגות, נכנס למקום ממנו יצאתי (ה.כ. הבטן של אמא שלך👍🏻😃) ונשכב על הרצפה.
לאחר כמה זמן, שאני אפילו לא יודע כמה, נכנס מישהו לחדר ״לואי מה לעזאזל?!״ נשמע קול גברי ומוכר שאני אוהב ״לו, לו אתה כאן?״ הסתובבתי וראיתי המטושטש את הארי שלי, ״בוא תלך לישון אוקיי?״ הקול נשמע שוב והרגשתי את ראשי מורם ואז על משהו רך אך קשה (ה.כ. זה לא הזין של הארי סוטות מין זה הירך שלו אדיוטיות).
———————————————
נ.מ. הארי:
״הארי?״ קול יפה נשמע ופקחתי את עייני ״לולו״ מיד התרוממתי וגם הוא לאט ״מה- מה קרה?״ הוא שאל ״לו, אפשר לשאול אותך שאלה?״ שאלתי והוא הנהן בהיסוס ״כ-כן״ הוא אמר (ה.כ. @פוחלץ בייייייי) ״אתה- לוקח סמים?״ שאלתי ומבטו הוקפא, הוא השפיל את ראשו ומשם כבר ידעתי את התשובה, קמתי מהר והסתובבתי בחדר ״אני לא מאמין״ אמרתי ובלעתי את רוקי, לואי ישב על הרצפה על בירכיו חסר אונים עם ראשו מושפל ״למה?!״ כמעט צעקתי ״החיים שלי מזדיינים זה למה!״ הוא צעק בחזרה והסתכל עליי, ראיתי דמעות בעיניו ומהר הלכתי אליו, חיבקתי אותו והוא דחף אותי ״לא הארי.. אני צריך זמן לבד בבקשה לך״ הוא אמר ומחה דמעה ומשך באפו, קמתי והנהנתי ״ב-ביי לואי״ אמרתי ויצאתי מדלת החדר שלו.
———————————————
אממ אין לי כוח למטרות גדולות מדי
פשוט נשאר תמיד עם 20 הצבעות ו70 תגובות.
בבקשה אל תכעסו אוף

Insatiable - larry Where stories live. Discover now