פרק סתמי אבל חמוד כזה פילר
(לאחר יומיים) נ.מ. לואי:
״היי לו״ הארי אמר שנכנס לביתי ב8 בערב ״היי בייב~״ אמרתי בפיהוק ״היי, שוב לא ישנת בלילה?״ שאל והנהנתי עייני כמעט נעצמות ״לו- אני חושב שצריך ללכת לרופא, לא ישנת כבר כמה ימים״ הארי אמר ומיד הנדתי בראשי ״לא, לא לא אני לא הולך לרופא, לא בגלל שינה מטומטמת, אני לא צריך, עכשיו אפשר רק ללכת לחדר שלי, לנסות לישון?״ אמרתי והוא הנהן, עלינו לחדרי ובאמצע המדרגות הרגשתי חולשה בגופי, נפלתי אך הרגשתי יד גדולה מחזיקה אותי מגבי ״לו! אתה בסדר?״ שאל הארי והרים אותי ״כ-כן, סתם הרגשתי קצת חולשה״ אמרתי והוא הנהן, רגליי היו כרוחות סביב מותניו ושמתי את ראשי על כתפו, הוא החזיק אותי מיריכי העלה את שנינו למעלה.
״אתה זונה! זונה לואי! אתה כלום! אף אחד לא אוהב אותך! אז תשתוק ותוריד את הפאקינג בגדים שלך!״
קמתי במהרה מתנשף בכבדות, ״לא- לא, לא הוא מת, הוא מת לא, הוא מת, הוא מת הוא מת״ הזכרתי לעצמי שדמעות ירדו ״היי, לו״ הארי התעורר גם הוא והדליק מנורה ״מה השעה?״ שאלתי שהדמעות המשיכו לרדת ״שמונה וחצי״ הארי אמר ונאנחתי ״חצי שעה הארי, זה מה שאני מצליח לישון עד שאני מתעורר מסיוט, וזה בימים הטובים שאני בכללי מצליח להרדם״ אמרתי ובכיתי על החזה שלו ״ששש, זה בסדר, אני פה עכשיו, לא צריך ללכת לישון, אנחנו נשאר ערים ונראה סרטים ונאכל פופקורן וגלידה, ומחר נלך לבית ספר״ הוא אמר ונשען על הקיר שראשי על החזה שלו עדיין, ניגבתי את הדמעות שלי והסתכלתי עליו ״תודה הארי אתה- אתה פשוט מדהים, אני לא יכול לבקש יותר טוב ממך״ אמרתי ונישקתי את שפתיו והוא חייך אליי, הארי ירד למטה והביא לנו פופקורן, שהוא עלה שמנו את הסרט ״מגודלים״ בנטפליקס, ״אדם סנדלר, הוא גדול״ אמר הארי והסכמתי, הסתכלתי על פניו של הארי ואז על שפתיו, השפתיים שלו היו כלכך מזמינות, שלא יכולתי להתאפק, קפצתי עם שפתיי על שפתיו ונישקתי אותן בחוזקה, הוא שם את הפופקורן בצד המיטה ועליתי עליו שכל רגל שלי מצד אחר שלו, שמתי את ידי על הלחיים שלי והוא שם אחת על הצוואר שלי, לא חונק, הזזתי את שפתינו בשלמות והוא ביקש אישור להכניס את לשונו,פתחתי קצת את פי והוא הכניס את לשונו, מזיז את שלו עם שלי גורם לצמרמורת טובה לעבור בכל גופי, נעתי קצת מעל איברו מה שגרם לו לגנוח לנשיקה ״ז-מספיק״ אמרתי מפסיק את הנשיקה, אני עדיין לא מוכן לעשות סקס עם הארי, אחרי מה שקרה עם בן, אבל עם בן אדם כמו הארי,אני אהיה מוכן בקרוב.
״לו, אתה בטוח שאתה לא רוצה ללכת לרופא? יכול להיות שיש לך נדודי שינה״ הוא אמר ונאנחתי ״ב-בשבילך אני, אני אלך״ אמרתי מה שגרם לו לחייך ולנשק את שפתי שוב נשיקה קצרה.
———————————————————————
אמממ כן תהנו :)
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם