נ.מ. הארי:
״בוקר טוב בנים״ אמרתי שנכנסתי לכיתה ״איפה לואי?״ שאלתי, אתמול לואי ואחיות שלו חזרו לבית שלהם, אבא שלהם לא יהיה שם בשבוע הקרוב ״אמור להגיע כל דקה״ ענה נייל והנהנתי, מתיישב על השולחן.
לואי נכנס לכיתה ובא לשולחן שלנו ״היי בייב״ אמרתי ונישקתי אותו ״היי האז״ הוא אמר וחיבק את כולם לפני שהתיישב בין רגליי על השולחן (ה.כ. ראש כחול) ״מה קורה?״ הוא שאל ״בסדר אתה יודע, רגיל״ ליאם אמר שהחזיק את ידו של זאין, נישקתי את צווארו של לואי ממאחורה נשיקות קטנות והוא צחקק ״הומואים מגעילים״ נשמע קול חזק מאחורי ״מה אמרת?״ התחלתי להתעצבן והורדתי את לואי מהשולחן, יורד אחריו ״בדיוק מה ששמעת״ אמר סטאן ״אתה רוצה להסתבך כאילו?״ אמרתי והתקדמתי אליו, לואי החזיק בידי ואמר משהו אבל לא הקשבתי ושחררתי את ידי ממנו ״מה אתה יכול לעשות לי?״ הוא שאל בסרקסטיות ״אתה רוצה לראות?״ שאלתי ״למה שלא תלך להזדיין עם החבר המסומם שלך הא?״ הוא אמר ומיד ידי פגשה את העין שלו בשניה, הוא נפל על הרצפה מחוזקת המכה ״אל תדבר על לואי בחיים שלך שמעת? תתרחק ממנו וממני״ אמרתי שהסתכלתי עליו מלמעלה, באתי ללכת אך משכו אותי ״לאן אתה הולך סטיילס?״ הוא שאל והעיף לי אגרוף ללסת ״מה לעזאזל!״ צעקתי ודחפתי אותו על הלוח של הכיתה מה שגרם לו לקבל מכה חזקה בגב ״בן זונה!״ הוא צעק ״בחיים שלך אל תדבר על אמא שלי״ אמרתי ונתתי לו עוד אגרופף באף, פנס סגול כחול היה בעיינו ודם ירד מאפו ״אל תקרב, שמעת?!״ צעקתי והסתובבתי ללואי המבוהל ״לו-״ נאנחתי ונגעתי בכתפו, הוא משך אותי אל מחוץ לכיתה והושיב אותי במתחם הלוקרים, שגבי נשען על הלוקרים והוא מולי, מוציא מהתיק שלו צמר גפן וחומר חיטוי שאלוהים יודע למה היו בתיק שלו ״מה אתה עושה?״ שאלתי באנחה ״תסתום״ הוא תקף בלי להסתכל עליי בכלל ושם על הצמר גפן קצת מהחומר ואז על השפה שלי ״אאוץ״ נרתעתי בכאב ״תשתוק״ הוא אמר ״יש לך עוד מילים חוץ מתסתום ותשתוק?״ שאלתי בציניות ועצבנות ״אתה מוכן לא לדבר פשוט?״ הוא אמר ברוגע וטפח כמה פעמים עם צמר הגפן על שפתי מה ששרף ״אתה כועס?״ שאלתי וישרתי את רגלי והוא לא ענה ״אני אקח את זה ככן?״ אמרתי והוא גלגל את עיניו ״ברור שאני כועס הארי, לא היית צריך לעשות את זה״ הוא אמר וניגב את הדם משפתי מחזיר את הדברים לתיק שלו ״אני לא מוכן שידברו ככה לאנשים שאני אוהב״ פלטתי ״אתה- אוהב אותי?״ הוא שאל והבנתי מה אמרתי, בלעתי את רוקי והיססתי לשניה, לאחר שניה הנהנתי ״אני אוהב אותך״ אמרתי ומבטו היה נראה מופתע אך שמח ״אתה לא צריך להגיד את זה בחזר-״ ״אני אוהב אותך״ הוא קטע את דברי וחייכתי, הוא התקרב אליי והנחתי נשיקה רכה על שפתיו, מזיז אותן לשניה ומנתק ״אני אוהב אותך״ חזרתי על עצמי והוא חייך וחיבק אותי ונישקתי את ראשו.
—————————————————
אממממ עכשיו אתן אוהבות אותי?
יופי כי עוד מעט אתן לא
:) מטרה: 30 הצבעות 70 תגובות
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם