רעבים - 7

1K 91 31
                                    

נ.מ. הארי:
״אני עוד יותר שונא את הבן אדם הזה עכשיו, אני מתכוון, עוזרים לך, אומרים תודה לא הולכים וממשיכים להיות זונה ממין זכר״ התלוננתי לליאורי אחרי שכולם הלכו ״בסדר הארי, אתה לא צריך להתחבר אליו, התחברת לנייל ליאם וזאין, הם חמודים, במיוחד נייל אתה יוד-״ קטעתי אותה ״היי וואו! אני לא רוצה לשמוע על בנים שאת מחבבת, בבקשה חזרה לנושא שלי״ אמרתי והיא גיחכה ״הארי, אתה לא שונא אותו, אתה לא מחבב אותו פשוט, אל תתחבר איתו, יהיו לך חברים אחרים מדהימים, אתה לא צריך את האידיוט הזה״ היא אמרה ונאנחתי, היא צודקת, אבל אני כן רוצה את האידיוט הזה.
——————————————
נ.מ. לואי:
אני מרגיש שהתנהגתי כמו אידיוט, דחיתי את כולם והתנהגתי מגעיל, אני מרגיש רע.
״היי חבר״ סטאן אמר ״הו, היי סטאן, מה קורה״ אמרתי לסטאן ״בסדר, תגיד מה קורהעם הסטיילסים החדשים האלה, חושבים שהם שולטים פה״ הוא אמר וגיחכתי ״כ-כן הם חיים בסרט, תתעלם מהם״ שיקרתי ״יאללה חבר, נראה אותך בבית ספר״ הוא אמר והלך, אני ממשיך לנסוע לביתי, חרטה בליבי.
לפני כמה שעות אצל הארי:
״אתם יכולים להזדיין, כולם ביחד, לא מאמין שניסיתי להיות חבר שלכם שוב, אני לא צריך את זה בכלל״ אמרתי בכעס וכולם הסתכלו עליי בהלם ״לואי לך הביתה, אני לא באה איתך, תסע מפה״ שיראל אמרה ונאנחתי ״בסדר, לא צריך אותכם!״ אמרתי ורצתי לאוטו שלי.
הווה:
למה עשיתי את זה? אני לא יודע, אני כן רוצה וצריך להיות חבר שלהם שוב, לא של המקובלים המטומטמים, אני יודע את זה, אני פשוט לא מצליח לחזור להיות חבר שלהם, אני לא מצליח.
״היי לוטי״ אמרתי שנכנסתי הביתה וחיבקתי אותה ״היי, נויה פה״ היא אמרה וראיתי אותה ואת נויה יושבות בסלון ומדברות, סגרתי את הדלת וחייכתי אליהן, עולה למעלה.
״היי, אתה יכול אמ.. לבוא?״ התקשרתי לטום ״כן ברור, אני בדרך״ הוא ענה וניתק את הטלפון.
לאחר כמה דקות נשמעה דפיקה בדלת החדר שלי ״כנס״ אמרתי בקול רם ממשיך ללכת הלוך ושוב בחדרי ״היי, מה קרה?״ הוא שאל שנכנס ״אני מטומטם, זה מה שקרה״ התלוננתי והוא תפס בי, עוצר אותי מלהמשיך להסתובב בחדר ״מה, קרה?״ הוא שאל מבהיר כל מילה ״הם הזמינו אותי, את שיראל יותר נכון, ובאתי, אבל אז היה שם.. מישהו, ולא רציתי- טוב רציתי, אני לא יודע פשוט הייתי לחוץ לפני, ואז שראיתי אותו עוד יותר נלחצתי והיה לי התקף חרדה, ויצא שאחרי זה, אולי, אמרתי להם ש..״ עצרתי את עצמי ״מה אמרת להם לואי?״ טום שאל ונאנחתי ״אמרתי להם שהם יכולים להזדיין ואני לא רוצה לחזור להיות חבר שלהם, אולי?״ שאלתי כאילו ״לואי! למה עשית את זה?״ הוא שאל וניתק את אחיזתו בי ״אני לא יודע!״ אמרתי והוא נאנח ״ומה עם שיראל? איך היא קיבלה את זה?״ הוא שאל ונאנחתי ״היא כועסת? אני חושב?״ אמרתי והוא נאנח ״אני ארצח אותך לואי, אני הולך אליה, אתה תהיה בסדר נכון?״ הוא שאל והנהנתי, משקר ״כן, לך״ אמרתי והוא יצא מהדלת אחרי שנפרד ממני לשלום.
———————————————————
מה אתם חושבים שהתפקיד של טום? פרק גרוע וחסר פואנטה אני יודעת.
סליחה אם יש טעויותתת

Insatiable - larry Where stories live. Discover now