רעבים - 9

1K 90 33
                                    

לפני שמתחיל הפרק, חשוב לי להבהיר שהארי לא רוצח, הארי עובד בעולם התחתון עם אבא שלו, שאבא שלו הוא בן אדם חזק שם והארי עוזר לו אבל לא רוצה את זה, תבינו עוד בהמשך.
תהנו מהפרק!
נ.מ. לואי:
אחרי שהארי הלך המשכתי ללכת לביתי, שפתחתי את הדלת שיראל וטום היו שם, ״הו, ה-היי״ אמרתי וסגרתי את הדלת אחרי ״היי לואי, שיראל לא עומדת לדבר איתך, היא רוצה שאני אעביר אליך מסר״ טום אמר בחוסר רצון והחזקתי את הצחוק ״היא אומרת, שמה שעשית לא היה יפה בכלל, הם והיא נפגעו, ועד שלא תבקש מכולם סליחה, א-״ הוא נקטע מצעקה של עצמו ״אווץ! סליחה! סליחה מאוד גדולה ויפה! היא לא תרצה להתקרב אלייך, ולא תדבר איתך, והם בכלל לא יסכימו שתחזור ל׳חבורה׳ שלהם״ הוא המשיך בחוסר רצון ״סיימתם?״ שאלתי והוא הנהנן ״בסדר, מחר בבית ספר אני אבקש״ אמרתי והוא הנהן, שיראל לחשה לו משהו ואז הוא אמר לי ״יופי, אנחנו נלך, ביי לואי״ הוא אמר וחיבק אותי חיבקו גברי ועליתי לחדר שלי לאחר שהם יצאו מביתי.

למחרת בבוקר יצאתי מביתי ובאתי להתקשר לשיראל, אך נזכרתי במה שאמר- טום אמר בשבילה אתמול, ונסעתי לבדי, נפרד מהורי ואחיותי לשלום, לוטי תמיד הולכת ברגל, היא אומרת שהיא צריכה ׳לעשות ספורט׳ ו ׳להוריד משקל׳ ואני אומר לה שהיא רזה ויפה, וגם אם היא לא הייתה זה לא היה משנה. נסעתי לבדי לבית ספר, מרגיש בחוסר של שיראל, כמו שהרגשתי בשל הבנים שהפסקנו להיות חברים, וכן הכל בגללי, התחלתי להיות קצת מקובל וזה עלה לי לראש, עזבתי אותם והפסקתי לתקשר איתם והתחלתי להיות ה׳מקובל׳ של הבית ספר, מה שאני לא אוהב.

״היי, אפשר לדבר אתכם?״ שאלתי שראיתי את הבנים עם הארי ליאור נויה ושיראל ״כן, ב-בטח״ שיראל אמרה ועשתה פרצוף לכולם ״אז, רציתי לבקש סליחה על אתמול, אני לא יודע מה עבר אליי, לא התכוונתי לשום מילה שאמרתי שם, אחרי ה-התקף לא היה לי טוב, ולא הורדתי לך, הארי, מספיק, אז תודה, ואני מצטער, כולכם, סליחה, אני מקווה שתוכלו לקבל אותו, ואני רוצה לחזור להיות אתכם, באמת, אני מקווה שתוכלו להבין אותי״ אמרתי וכולם הסתכלו עליי ״ת-תודה לואי אנחנו סולחים״ נייל אמר בשם כולם ושיראל חיבקה אותי, חייכתי אליהם והלכתי לכיוון הכיתה שלי, רואה את כולם במחששה, לא הלכתי אליהם הפעם ״היי״ שמעתי מאחורי צעקה וריצה, הסתובבתי והארי היה מולי ״הו, היי״ ניסיתי לא להסמיק ״לואי, היי, אממ, רק רציתי להגיד ש..זה היה נחמד שם, ו.. אם אתה רוצה לבוא מחר אליי לבריכה, כל הבנים באים וגם נויה ושיראל עם החבר שלה, רק רציתי לשאול..״ הוא אמר בהיסוס וקצת ביישנות, חייכתי והנהנתי ״אני- אני אשמח הארי, תודה על ההזמנה״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי, הולך לכיתה שלי (ה.כ. לארי מומנט תהרגו אותי), עם אין סוף מחשבות על הנער הגבוהה עם העיינים הירוקות, מחייך.
—————————————————————
חכהחאטכהכעיבנע
אוקיי זה פרק פאקינג חמוד!
ההטעיהעןטוינחייוןטכעבה ביי

Insatiable - larry Where stories live. Discover now