רעבים - 6

1K 98 31
                                    

(טריגר: התקף חרדה)
נ.מ. זאין:
״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר ונשכתי את שפתי ״גם אני״ אמרתי ושמתי את ראשי על הדלת מאחורי ״פאק תפסיק לעשות את זה״ הוא אמר וגיחכתי ״את מה?״ התממתי ״אל תשחק אותה לא יודע, פשוט, את זה״ הוא אמר והצביע על הפרצוף שלי, ״הא כן? את זה?״ שאלתי ונישקתי אותו ״לא, את זה ממש אל תפסיק לעשות״ הוא אמר ונישק אותי שוב, הפעם נשיקה יותר ארוכה ועמוקה, הכניס את לשונו לפי וגרם לחולשה לחלחל בתוכי ״פאק ליאם״ גנחתי שהוא נישק את צווארי ״א~״ גנחתי שוב שהוא השאיר שם סימן ״שיט ליאם! יראו את זההה״ התלוננתי ״אממ, הנה קח את הסוודר שלי״ הוא אמר והוריד את הפוטר שלו ״בסדר״ אמרתי בכעס ״אתה חמוד שאתה כועס״ הוא אמר וחייכתי ״שקט״ אמרתי ושמתי את הפוטר שלו שהיה גדול עליי בכמה מידות, אבל אהבתי את זה, והריח.. וואו! ״אתה מתכוון להמשיך להסניף את הסוודר שלי או לבוא לפני שיחשדו?״ הוא אמר וצחקתי ״אני בא קרציה״ אמרתי ויצאנו, אחד אחרי השני, למרות שעם בית כזה גדול אנחנו כמו נמלים פה, לא יראו.
————————————————
נ.מ. לואי:
״אני מנסה להיות חברתי, באמת! ומנסה לחזור אליהם אבל, הם לא רוצים אותי! ועם ה סטיילס החתיך והמושלם הזה שבא עכשיו- אוף!״ התלוננתי לשיראל שישבה על השיש ואני הכלתי הלוך ושוב מולה ״חתיך ומושלם??״ היא שאלה ״כן! מה שעושה אותו עוד יותר מעצבן!״ התלוננתי והמשכתי ללכת במעגלים ״היי, נייל אמר שהם נפגשו עכשיו, והוא הזמין אותי, אמרתי שאני באה רק איתך, אז הוא אמר שגם תבוא, מתאים?״ שיראל שאלה ״כ-כן, אין בעיה״ אמרתי ממשיך ללכת בלחץ ״היי, בוא, הולכים״ היא אמרה והנהנתי, יצאנו מהדלת נכנסים לאוטו שלי ״איפה זה?״ שאלתי עדיין בלחץ, מנסה לא להראות אותו ״רחוב ++ בית ++״ היא אמרה ״זה לא הבית העצום החדש הזה?״ שאלתי והיא הנהנה ״מעניין מי גר שם״ היא אמרה.

הגענו למקום, s  גדול היה כתוב על שער ענקי, והוא נפתח, נכנסנו אם האוטו והחנתי אותו מול מזרקה ודלת גדולה משני הצדדים, מישהו מבוגר בא ״שלום חברים של מר סטיילס, אוכל לקחת את האוטו שלכם?״ הוא אמר והלסת שלי נשמטה ״מר סטיילס? יעני הארי סטיילס?״ שאלתי ״כן, מר הארי סטיילס אדוני״ ענה המבוגר ולקח את האוטו, הדלת נפתחה וכל הבנים יצאו משם עם נויה וליאור, כולל הארי, התחלתי להרגיש את הלחץ בגופי שוב, והנשימות עמומות, אני בקושי מצליח לנשום ״שיר-אל״ אמרתי ממשיך להתנשם ״שיט לו- איפה המשאף?״ היא שאלה ונפלתי על הרצפה, ממשיך להתנשף ולרעוד ״ב-״ הצבעתי על האוטו והיא רצה מהר אחרי האיש הזה ״היי פרנק! תעצור!!״ קול בס נשמע וצעדי ריצה, הסתכלתי וראיתי דמות גדולה רצה לעברי, המשאף בידי, הכל במתושתש, ״אני- לנשום-״ גימגמתי שלא הצלחתי לנשום , לקחתי מהמשאף, והרעידות התחילו להרגע ״לו- קדימה״ שמעתי את אותו הקול שאני אוהב//שונא מעליי ״הארי?״ שאלתי ״כן, אני כאן, אתה שונא אותי נכון? תתרכז בזה״ הוא אמר ונאנחתי ״תרגע, אני- בסדר״ שיקרתי וקמתי,רואה את אותו האיר מהבית ספר מולי ״לא אמרת שזה אצל הארי סטיילס!״ לחשתי בצעקה לשיראל באוזנה ״טוב לא ידעתי!״ היא לחשה צעקה בחזרה ״עכשיו את יודעת!״ אמרתי ודחפתי אותה ״כנסו״ הארי אמר, בברירות שהוא לא רוצה להיות פה גם.
————————————————————
פרק חרא כי היה לי משעמם...
מקווה שאהבתם ואין טעויות!
העמוד למעלה הוא שלי, פתחתי עכשיו באינסטגרם לבנים, אני ממש אשמח שתעקבו❤️
שם: zayn1dstan

Insatiable - larry Where stories live. Discover now