רעבים - 34

706 83 151
                                    

אנשים לפני הכל לכו לראות the hangover 1 וגם 2 זה סרטים נדירים ליאם התחפש לאחד מהם בהאלווין התמונה למעלה, מזהירה מראש זה יותר סוטה ממני ומצחיק רצח.
פרק קצת מוזר אבל, תהנו יפים שלי.
נ.מ. לואי:
הלכתי ברחוב בלילה למכולת השכונתית שבמחשבותיי רק הארי, ועל זה שהוא אמר שהוא פאקינג אוהב אותי, ואמרתי לו בחזרה!
״היי ילד!״ שמעתי צעקה ונרתעתי, המשכתי ללכת והגברתי את המהירות, (ה.כ. ראשי הכחול איי איי) המכולת ממש דקה ממני ״היי! אני לא אעשה לך כלום! אני רק צריך לשאול משהו״ הקול צעק ובלעתי את רוקי, הסתובבתי ובחור גבוהה ויפה תואר, שחום עור נראה מולי ״תגיד, יש לך סמים?״ הוא שאל ונחנקתי מהאוויר ״מה?״ שאלתי בשוק ״שיט- אתה יודע מה עזוב אני- אני פשוט, עזוב, תשכח שזה קרה״ הוא אמר ובא ללכת, אך עצרתי אותו שהחזקתי בידו ״אני רוצה סמים״ אמרתי ״ואתה חושב שיש לי אם כרגע שאלתי זר תמים אם יש לו?״ הוא אמר ונאנחתי בגיחוך, נשכתי את שפתי התחתונה במן דאגה והוא אמר ״יש לי סוחר סמים, אבל אין לי מספיק כסף לזה״ הוא אמר ונאנחתי ״כמה זה?״ שאלתי ״200 לשקית שיש בה חמישה כדורים״ (ה.כ. אני לא באמת יודעת) הוא ענה ״תפגוש אותי פה מחר בשעה 5, אוקיי?״ אמרתי ״וזה לואי אגב, לא ילד״ אמרתי והוא חצי חייך ״מייק, נתראה לואי״ הוא אמר והלך.
לאחר שקניתי מה שהייתי צריך חזרתי לביתי ולאחיות שלי.
—————————————————
קמתי למחרת בבוקר לאחר שלקחתי בלילה כדור, הם עוד מעט מסתיימים, אני לוקח שניים... שאני לא אמור.
״היי לאב״ הארי אמר שנכנס לחדרי ״היי, בוקר טוב האז״ אמרתי וקמתי מהמיטה רק בבוקסר שלי והוא נשך את שפתו ״פוסטר?״ שאלתי והוא צחק ״תשתוק זה אשמתך שאתה ככה שווה״ הוא אמר והפעם אני גיחכתי ״תגיד, יש מצב שאתה מלווה לי 400 פאונד? אני ממש צריך את זה למשהו, אני מבטיח לך שאחזיר לך״ שאלתי בחשש ״כן ברור, רק למה?״ הוא שאל והוציא את הארנק מהכיס שלו ״אממ, אני צריך לקנות משהו לאחיות שלי״ שיקרתי והוא הנהן ״אין בעיה אהוב, אתה לא צריך להחזיר״ הוא אמר ונתן לי שתי שטרות של 200 (ה.כ. לא יודעת איך זה עובר בבריטניה עם הכסף) והנדתי בראשי מהר ״ברור שאני מחזיר! תודה הארולד שלי אני אוהב אותך״ אמרתי ושמתי את השטרות בארנק הקטן שלי, מנשק את שפתיו במהירות ומחבק אותו והוא חייך אליי.
———————————————
אחרי בית הספר בשעה 5 הלכתי לאותו מקום בוא פגשתי את מייק, והוא היה שם ״היי״ אמרתי והוא הנהן ״יש לי 400 שקל״ אמרתי והוא פער את עיניו ״אתה עשיר כאילו?״ הוא אמר וגיחכתי ״לא אני, הבן זוג שלי״ אמרתי והוא לא היה נראה מופתע שאני גיי ״והוא נתן לך בלי לשאול שאלות?״ הוא שאל ״כן, כנראה הוא באמת אוהב אותי״ חייכתי לעצמי ״אוקיי, הסם זה מולי, אח שלי אל תקח יותר מחצי כדור, זה יכול להרוג אותך״ הוא אמר ובלעתי את רוקי, מהנהן.
——————————————
אמממממ, אם אתם כועסים, זה עוד כלום :)
מטרה: 30 הצבעות, ו70 תגובות :)
שבוע טוב ובהצלחה לכל מי שחוזר לבית הספר😙❤️

Insatiable - larry Where stories live. Discover now