רעבים - 40

643 81 60
                                    

נ.מ. הארי:
״בוקר טוב בייב״ הרגשתי נשיקות על צווארי ופקחתי את עייני, ״בוקר טוב ריאן״ אמרתי בקרות ״מה יש לך? אתמול חזרת כועס ומעצבן ונשארת ככה״ הוא אמר והסתובב לצד השני בכעס ״סליחה בייבי, פשוט משהו רע עם החברים״ אמרתי והוא לא דיבר, הפכתי אותו כך שהוא שכב על הגב ונכנסתי מתחת למיטה ״אני אפצה אותך״ אמרתי והורדתי את הבוקסר שלו מתחת לשמיכה והוא צחק.

״בוקר טוב ליאורי, בוקר ג׳מה״ אמרתי שנכנסתי למטבח עם ריאן, ליאור עדיין לא מדברת איתי, וג׳מה ברכה אותי ואת ריאן לבוקר טוב בחזרה ״בוקר טוב בנות״ ריאן אמר וקרץ להן ״אתה רוצה לשתות משהו?״ שאלתי את ריאן שמזגתי לי קפה ״אני אשמח לאחד כמו שלך״ הוא אמר ונישק את הלחי שלי לפני שישב עם הבנות ומזגתי גם לו לאחר מכן יושב איתם לשיחת חולין.

הגעתי לבית הספר פוגש בחברים שלי, מחפש בעייני גם את לואי שלא היה ״איפה-״ ״לואי?״ נייל שאל וליאור התיישבה לידו, מתעלמת ממני ״הוא לא בא היום, משהו עם דכא- משהו״ נייל מהר קטע את עצמו ובלעתי את רוקי ״א-אוקיי, לא שאכפת לי....״ שיקרתי וסרקתי את הסביבה, רואה את חבורת הזבל של סטאן ומיד מגלגל את עייני ומחזיר את עייני לחברים שלי שלמעשה כולם התמזמזו, ליאם וזאין, ליאור ונייל, נויה ואיזה בחור אקראי, ושיראל עם טוב, נאנחתי ונכנסתי לתוך הבניין הגדול.

״לואי טומלינסון? הבנתי שהוא אמור לחזור היום״ המורה קראה שמות ״הוא לא בא היום המורה, הוא יחזור מחר״ נייל אמר לה, למה נייל יודע מה עם לואי ואני לא, זה משגע אותי, אבל אתה עם ריאן הארי, ריאן.

לאחר השיעור המשעמם יצאתי מהכיתה עם כולם, פוגשים בדמותה של לואי שלבוש כולו בשחור, עם כובע על ראשו המושפל ״לואי!״ נייל צעק וחיבק אותי ״היי לאד!״ ליאם חיבק אותו גם וכולם אחריו, רק אני עומד שם, חסר אונים ומעש, פשוט הלכתי לכיוון השירותים, נכנס ולוקח נשימה גדולה, בלעתי את רוקי ושתפתי את פניי, יוצא בחזרה לחבריי שעסוקים בלואי.

״היי״ אמרתי שנכנסתי לביתי, אמי ואחותי ג׳מה היו בסלון, ליאור ישר זרקה את התיק שלה ועקפה אותי לספה לידם ״ליאור! את חייבת להספיק להתעלם ממני!״ התעצבנתי והיא התעלמה ״תיראי, אני מצטער שנפרדתי מלואי, אבל זה לא פאקינג עניינך!״ צעקתי את החלק השני ״הזוגיות שלי לשעבר עם לואי קשורה אליי ואליו, ואת חייבת להבין את זה אוקיי? אין לך זכות לכעוס עליי בגלל זה״ אמרתי בכעס והיא התסכלה עליי בשוק, היא נעמדה ופשוט העיפה לי סטירה ״אמא!״ צעקתי והסתכלתי אמי שהייתה נראית מופתעת אך מרוצה וליאור פשוט רצה למעלה עם הטלפון שלה ״זה הגיע לך״ ג׳מה פלטה במהירות ״זה לגמרי הגיע לך״ אמי אמרה ופערתי את פי ועייני והן צחקו.
————————————
עוד פרק ממש מרנין😀👍🏻
סתם הוא משעמם, אבל תכירו את ריאן! החבר של הארי!
אתן תראו עוד המון מריאן!
עד שהוא יעוף לאלף עזאזל😈
אין מטרות יותר❤️ ויש הפסקה בבית ספרי ומשעמם אז למה לא עוד פרק
פרק שני למרתון!!

Insatiable - larry Where stories live. Discover now