נ.מ. לואי:
״אני לא מפחד ממך סטיילס״ אמר סטאן ״אתה צריך לפחד, כי אם עוד פעם אחת, תגע תדבר או אפילו תתקרב! ללואי, אתה פאקינג מת״ הארי אמר והחזקתי בידו ״לואי תתרחק ממני״ הארי אמר ודחף אותי קצת אחורה, בלעתי את רוקי וסטאן התקדם לכיווני ״היי טומנלינסון״ הוא אמר וחשבתי במוחי ׳שיט׳, לאחר שניה סטאן היה על הקיר שהארי מטיח לו אגרופים לפרצוף ובעיטות בבטן ״הארי! עצור!״ צעקתי וניסיתי למשוך אותו אך הוא דחף אותי אחורה חזק כך שנפלתי על הרצפה, חברים של סטאן באו לעברי והתחילו להרביץ לי ״הארי!״ צעקתי לעזרה, אך היה נראה שהארי עסוק מדי להרוג את סטאן, בזמן שחברים שלו כמעט הורגים אותי.
״הארי!״ התעוררתי בבהלה, נזכרתי שהארי בכלל בביתו, ושאני בביתי, ומה שקרה עם סטאן זה שהוא וחברים שלו רצו משם כמו תינוקות, ״לואי, הכל בסדר?״ לוטי נכנסה לחדרי ״כ-כן, תחזרי לישון הכל בסדר״ אמרתי והיא הנהנה ויצאה.
באותו לילה לא ישנתי, ניסיתי וניסיתי וכמה שרציתי לא הצלחתי, קמתי לבית הספר חצי מת וביקשתי מהארי להסיע אותי ״היי לאב״ אמרתי שנכנסתי לאוטו (ה.כ. אוריה השווה טומלינסון איפה את?) ופיהקתי ״היי לו, מה קרה?״ הוא שאל ״לא ישנתי כל הלילה״ אמרתי ושמתי את ראשי על הכתף שלו לאחר שסגרתי את דלת האוטו ״היי לואי״ ליאור אמרה ממאחורה ״מממ״ בקושי עניתי והיא צחקה.
״לו, תתעורר״ שמעתי את קולו של הארי ״בית ספר!״ אמרתי והתרוממתי מהר והוא צחק ״פספסת בית ספר, ישנת כל כך יפה ואמרת שלא ישנת בלילה, שלא רציתי להעיר אותך, אתה צריך שעות שינה״ הוא אמר ונאנחתי מפהק ״תודה האז, הבית ספר כבר הסתיים?״ אמרתי והוא הנהן ״אמרתי למורים שאתה חולה״ הוא אמר וחייכתי ״תודה, אפשר לנסוע לבית שלך?״ שאלתי והוא הנהן ״בטח, ליאור הולכת לנייל גם״ הוא אמר והנהנתי.
הגענו לביתו של הארי והייתי קצת יותר עירני, מכיוון שישנתי כמה שעות טובות באוטו של הארי, שלהפתעתי היה דיי נוח ״אתה רוצה לאכול משהו?״ שאל הארי והנהנתי ״מצדי פיצה מפונפנת עם עלים, רק אוכללל״ אמרתי והוא צחק (ה.כ. עכשיו אני מרגישה מוזר שאבא שלי שם את ה׳עלים׳ האלה על הפיצה ביי).
עלינו לחדרו של הארי וקפצתי על המיטה, מתקרבל בתוך עצמי ״אתה כל כך חמוד״ הארי אמר וסגר את הדלת, הוא נשכב לידי וחיבקתי את חזהו ״לואי, כמה לילות אתה לא ישן כבר?״ הארי שאל ונאנחתי ״שלוש״ אמרתי ״היום זה פעם ראשונה שנרדמתי בשלושה ימים״ אמרתי ״זה לא טוב, אתה צריך לישון״ הארי אמר, ״אני אשן, אחרי היום אני אצליח לישון״ אמרתי,דיי בטוח שאני משקר אבל בשביל הארי, הכל.
————————————————————
הלווווו
מה אתם חושבים שקורה עם לואי?
שבוע טובבב :)
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם