רעבים - 2

1.2K 112 118
                                    

נ.מ. לואי:
יום ראשון לשנה, אין לי פאקינג כוח.
שמעתי את צלצול הטלפון שלי והרמתי ׳כלבה יפה׳ צחקתי ועניתי ״כן שיראלי?״ עניתי ״היי פרה, אתה אוסף אותי היום?״ היא אמרה וגיחכתי ״כן, כמובן״ עניתי ״מעולה, מתי להיות מוכנה?״ היא שאלה והיססתי ״אני עכשיו אצא״ אמרתי והיא ענתה ״אוקיי, ביי לולו״ וניתקה.
-
״היי ביצ׳!״ צעקתי ששיראל יצאה מביתה ״היי פרה!״ היא ענתה ונכנסה לאוטו ״מה נשמע?״ היא שאלה ושמה את החגורה של המושב ״בסדר, נקווה שהשנה יהיה טוב״ אמרתי והיא הנהנה, התחלתי לנסוע. ״ווהו!״ היא צעקה שחיברה את הטלפון שלה לרמקול של האוטו ושמה איזה להקה, וואן דייראקטן? איזה חמישה בנים אידיוטים ״אח״ אמרתי בגועל ״תסתום הם מושלמים!״ היא אמרה והתחילה לשיר וצחקתי.
-
הגענו לבית ספר ושיראל יצאה עדיין עם השירים רק בטלפון שלה, שרה וזזה מסתכלת עליי ואנחנו הולכים ביחד שאני מצחקק ״את מטומטמת״ אמרתי וחיבקתי אותה ״גם אני אוהבת אותך לו!״ היא אמרה ״גם אני מת עלייך חברה הכי טובה שלי לתמיד!״ אמרתי מה שהיא מכריחה אותי תמיד לומר והיא חיבקה אותי ״נו, אז מגיע חדש, חושב שהוא יהי חתיך?״ היא לחשה לי את החלק האחרון ״שששש, שקט שיראל, ואני מקווה שכן!״ אמרתי והיא צחקה, שיראל היחידה שיודעת שאני גיי, אני סטרייט לסביבה ומזיין בנות על ארבע, אבל בנות (ה.כ. אל דאגה לואי עדיין בוטוםלינסון) ״היי טומו!״ אמר לוק שהגעתי למחששה ״טומו מה קורה?״ סטאן אמר וכולם נתנו לי כיפים ״שיראל ישווה מה קורה?״ סטאן אמר לה ״מה אמרתי לך?!״ אמרתי בכעס ונתתי לו מכה בעורף ״אוקיי אוקיי סליחה, לא אשמתי שהיא כוסית רצח״ (ה.כ. מה אמרתי לך! 1D_Larry18 ) הוא אמר ובדק את התחת שלה ״בן זונה!״ אמרתי ומשכתי את שיראל אליי.
ישבנו במחששה עשר דקות לפני השיעור הראשון אני מעשן ושיראל רק יושבת שם בטלפון עם אוזניות ״היי דכאון, בואי לכאן״ אמרתי ומשכתי אותו אליי ״אל תתקרב אליי סרחה״ היא אמרה והעיפה את עשן הסיגריות ״בסדר, בואי לכיתה״ אמרתי וכיביתי את הסגירה, שם סוכריות מנטה בפי ואת ידי על שיראל, אני ושיראל חברים הכי טובים מאז גיל.. 0 האמת.
נכנסו לכיתה הקבועה שלנו וישבו שם כל החבורות, אני התיישבתי עם החבורה שלי כמובן בשולחן הכי מאחורה, עם סטאן, לוק, מייק, שיראל ואלינור, אנחנו כאילו החבורה של ה׳מקובלים׳.
״היי מוזרים״ סטאן אמר ונתן לנייל סטירה, שישב עם ה׳חבורה׳ שלהם, הוא, זאין, ליאם ונויה, הייתי איתם פעם, עד שנהיית מקובל... ואני לא גאה בזה..
שיראל עדיין חברה שלהם ״היי!״ היא אמר והלכה לשולחן שלהם, מחבקת את נויה ויושבת איתם, לקחתי נשימה וגלגלתי את עייני, המורה נכנסה וכולם הסתדרו בשולחנות.
לאחר 10 דקות של שיעור משעמם, נכנס מישהו לכיתה, שיערו היה קצוץ וקצר והלבוש שלו אמר ׳אני לא שם זין על מה שאתם אומרים׳ ופאק הוא היה חתיך ״הו, החלטת להגיע!״ המורה אמרה והלכה ליד הילד החדש והמסתורי ״ילדים, תכירו, זה התלמיד החדש, הארי סטיילס, הוא עבר לפה מ..?״ המורה שאלה אותו ״הולמס צ׳אפל״ הוא ענה שידיו בתוך כיסיו ״כן, הולמס צ׳אפל, ויש לו אחות תאומה, שלומדת באחת הכיתות המקבילות, תקבלו אותו יפה בבקשה, הארי תשב ליד נייל״ היא אמרה והארי הנהן, מתיישב ליד הבלונדיני, והשיעור המשיך.
———————————————

Insatiable - larry Where stories live. Discover now