רעבים - 5

1.1K 99 32
                                    

נ.מ. הארי:
״היי לילי, הבנים הזמינו אותי ואותך לראות אצל זאין סרט״ אמרתי שהגעתי ליד ליאורי ״אוקיי, אתה הולך״ היא אמרה וגיחכתי ״נכון, ואת באה״ אמרתי ומשכתי אותה ליד הבנים ונויה ״אנחנו נבוא!״ אמרתי, ״מעולה! פיצה!״ נייל צעק וצחקנו ״אנחנו הולכים ברגל, קדימה״ ליאם אמר ״לא! אני אקח אתכם במכונית שלי!״ אמרתי ״יש לך מכונית! חולני!״ זאין אמר בהתלהבות (ה.כ. חולני כאילו sick!) וצחקתי. הלכנו לכיוון האוטו שלי ״זה שלך!?״ זאין כמעט צעק ורץ לאוטו בהתלהבות ״לא לגעת! להזהר! זאין!״ צעקתי ורצתי אחריו ״זאין תזהר על האוטו!״ אמרתי ״זה עוד יותר חולני! הארי! שינוי בתוכניות, אני רוצה לראות את הבית של שני אלא!״ זאין הצביע עלי ועל ליאור ״בסדר, כנסו לאוטו ות ז ה ר ו״ הבהרתי כל מילה ״בסדר בסדר, רק אפשר להכנס כבר?!״ ליאם אמר וצחקתי ״כן! כנסוווו״ אמרתי והם נכנסו מאחורה, אני וליאור מקדימה ״קצת צפוף שם, אתם בסדר?״ שאלתי והסתכלתי אחורה, זאין ליאם ונייל היו מחוצים במושב האחורי מה שגרם לי לצחוק חזק ״תסתום ותתחיל לנסוע!״ נייל אמר וצחקתי, מתחיל לנסוע.
————————————
נ.מ. ליאם:
הגענו לשער גדול, ש למעלה בסוף כתוב בגדול S אבל שער ענק ״מה זה לעזאזל?!״ הייתי המום, ״היי פרנק, זה הארי וליאור, תפתח את השער בבקשה״ הארי אמר לרמקול ״אוקיי, פותח״ חזר קול מהרמקול והשער הגדול נפתח לשתיים, הארי נסע לבפנים ובית עצום, לפחות 4-5 קומות, אין איך להסביר כמה גדול ומה היה בו פשוט, ״הארי! ליאור! הבית הזה מטורף!״ נייל אמר בהתלהבות ואז צחק, הארי עצר את המכונית מול דלת הבית וכולנו יצאנו ״היי פרנק, תודה״ הארי אמר למישהו שלקח את המפתחות שלו והסיע את האוטו למקום לא ברור, ״בואו כנסו״ הארי אמר ועלינו כמה מדרגות, לדלת עץ ענקית שנפתחה לשתיים כמו השער, הבית מבפנים היה גדול ולבן, מדרגות משני הצדדים ושולחן גדול, נייל ישר רץ בלי בושה בכל הבית סורק הכל ״זה ענקי! זה לא הגיוני!״ הוא אמר והמשיך לרוץ ״בסדר בסדר, מה אתם רוצים לאכול?״ הארי אמר בגיחוך ״פיצה! ולאחיזה פיצה מפונפנת עם עלים, פיצה האט!״ נייל אמר וכולנו צחקנו ״בסדר, בואו לחדר סרטים, אני כבר אזמין״ הארי אמר ״יש חדר סרטים! ובריכה!״ נייל צעק שהבחין בחוץ ״הילד הזה משוגע״ הארי אמר בגיחוך ״אתה תתרגל בסוף״ עניתי והלכנו אחרי הארי לחדר גדול, עם מסך קולנוע וכיסאות כמו בקולנוע, פשוט יותר מרווחים ונוחים ״זה פאקינג משוגע!״ זאין אמר והתייבש על כיסא ״זה כלכך נוח!״ הוא צעק וחייכתי, הוא כלכך חמוד ״היי, אני הולך לשירותים רגע,איפה זה רק?״ שאלתי והארי הסביר לי ״אוקיי, מיד אשוב״ העפתי מבט לזאין ויצאתי, הלכתי לאיפה שהארי הסביר שהשירותים ונכנסתי, מחכה בקוצר רוח, הדלת נפתחה וזאין נכנס, חייכתי והטחתי אותו על הדלת שנסגרה, מטיח את שפתי על שפתיו ״התגעגעתי״.
———————————————
מיראענריחאגנקיא4נ
מי היה מוכן לזה?! מי ציפה לזה?!
טוב האמת שאמרתי שיהיה בקרוב זיאם...
מי שראה שושלת, אז הבית של הארי וליאור הוא כמו הבית שם, מה שבתמונה.
אוהבתתתתת

Insatiable - larry Where stories live. Discover now