רעבים - 50

1.2K 91 52
                                    

⚠️פרק אחרון⚠️ (דיי גרוע)
מכיל תכנים מיניים
נ.מ. הארי:
ישבנו בשולחן האוכל, אחרי הארוחה, מאפים ומאכלים מתוקים על השולחן.
״אז לואי, איפה ההורים שלך?״ אמא שלי שאלה ונאנחתי בכעס ״אמא א-״ לואי קטע אותי ״זה בסדר בייב״ הוא שם את ידו על הירך שלי ואמר ״אמא שלי נפטרה, ואבא שלי לא בסביבה״ הוא אמר בחצי חיוך ״אני מצטערת לשמוע״ אמי אמרה ברחמים ״זה בסדר״ הוא אמר והשפלתי את ראשי בחיוך.

״ביי! תודה רבה על האירוח, היה לנו ממש כיף״ לואי אמר להורים ולמשפחה שלי לפני שיצאנו מהדלת, ״אתה בא אליי?״ הוא שאל שאחיותיו נכנסו לאוטו ״כן, אני אסע באופנוע שלי״ אמרתי והוא הנהן ונתן לי נשיקה לפני שנכנס לאוטו גם הוא.
נכנסתי עם לואי לחדרו אחרי שבדק שכל אחיותיו הלכו לישון
״היה מצוין עם המשפחה שלך״ הוא אמר וחייכתי ״היה באמת טוב״ אמרתי והחזקתי במותניו ״לואי, אני אוהב אותך״ אמרתי והוא חייך ״למה היה לך הצורך להגיד את זה?״ הוא שאל ונאנחתי ״אני פשוט רוצה שתדע את זה״ אמרתי והוא שם את ידיו על הלחיים שלי ״גם אני אוהב אותך האז״ הוא אמר והפגיש את שפתינו.
הנשיקה התעמקה והחדרתי את לשוני לתוך פיו, דחפתי את לואי על המיטה וחייכתי אליו שהוא שכוב עליה, גערתי מעליו והסתכלתי לו בעיינים, הורדתי את החולצה שלי ואת שלו, מנשק את החזה שלו, עוצר על הפטמה שלו ומלקק, נושך ומוצץ ״האז״ לואי גנח ושם את ידו על השיער שלי, פרמתי את כפתור הג׳ינס שלו והורדתי אותם, חושף את הזקפה שלו מבעד לתחתונים ״הארי קדימה״ הוא התלונן וצחקתי ״מה?״ התממתי ״אל תעשה לי את הקטע הזה, פשוט תמצוץ לי כבר״ הוא אמר וצחקתי והורדתי את התחתונים שלו.
נשכתי את שפתי למראה של האיבר המתוח של לואי והעברתי את ידי עליו כמה פעמים, ״פאק״ הוא גנח והסתכלתי עליו, הכנסתי את כל איברו לפי והתחלתי לזוז עליו ״פאק הארי תמשיך״ עשיתי כרצונו והוא גמר בפי בצעקה חשוכה, בכל זאת האחיות שלו ישנות חדר לידנו.
״לו פאק זה היה סקסי״ אמרתי והוא שם את התחתונים שלו וצחק ״זה היה מדהים״ הוא אמר וחייכתי, ״אתה ישן פה?״ הוא שאל ״אם אתה רוצה בכך״ אמרתי והוא חייך ״ברור שאני רוצה״ הוא אמר וחייכתי, הורדתי את הבגדים שלי במהירות, נשאר רק בבוקסר והרמתי את לואי מרגליו ״הארי! תוריד אותי!!״ הוא צעק/לחש עליי ״הו, לא משנה אפשר לראות את התחת שלך מצוין מפה״ הוא אמר וצחקתי והרגשתי את ידו על התחת שלי וצחקתי, זרקתי אותו על המיטה ונשכבתי איתו, נישקתי את שפתיו בפרעות ושמתי את השמיכה מעלינו ״לילה טוב אהוב שלי״ אמרתי ונישקתי את ראשי ״לילה טוב~ האז שלי״ הוא אמר בתוך כדי מפהק וחייכתי, ליטפתי את שיערו.
חשבתי על כל מה שעברנו ביחד, וזה הרבה, ובכל זאת אחרי הכל שרדנו ביחד, חשבתי על איך הוא שינה אותי, איך הוא הפך אותי לבן אדם יותר טוב, הוא הבן אדם הכי מדהים בעולם ואני אוהב אותו.
——————————————
מהרואיהמחלןחרדיכאחמבגכ נגמר הסיפוררר😭😭
אני ממש רוצה להגיד לכולכם תודה, הייתם מדהימים, כל התגובות והתמיכה שלכם עזרו לי להמשיך את הסיפור, ואני חשבתי על לעצור אותו.
תודה רבה❤️
תודה ענקית לכולם, אחד חדש בדרך❤️

Insatiable - larry Where stories live. Discover now