רעבים - 44

708 83 29
                                    

אחרי דיי הרבה זמן שלא העלתי פרק קחו אחד נחמד🌸
נ.מ. הארי:
שמעתי את הקול שאני כלכך אוהב ״היי הארי״ קול חמוד נשמע ״אני יודע שאתה לא יכול לראות או לשמוע אותי, או בכלל לדעת שאני כאן איתך אבל רק- רק.. רציתי להיות כאן איתך אוקיי?״ הוא אמר, רק רציתי לקום ולצעוק לו שאני שומע אותו, ואוהב אותו, ולא את ריאן.
הוא שם את ידו על ידי, ולא היה דבר שיכולתי לעשות, אחרי כמה זמן, הצלחתי להזיז את ידי קצת, וללחוץ את אצבעותיו, רציתי לעשות הרבה יותר מזה.
—————————————
*לאחר שבוע*
נ.מ. לואי:
כלום, כלום לא היה מאז לחיצת האצבעות ההיא, אני בא לבית החולים כל אחד צהריים לאחר בית הספר, ריאן לרוב שם והמשפחה של הארי אבל אני לא מתייחס אליו, אני בא ויושב ומדבר עם הארי, מספר לו מה קרה לי ביום הזה ואומר לו כמה הוא חשוב לי ואני רוצה שהוא יחזור.
״היי, לואי?״ קולה של אישה נחמדה נשמע לאחר שעניתי לטלפון ״מדבר״ עניתי ״זה אן אמא של הארי שוב, רק רצינו להודיע לך שהארי קם, והוא מבקש אותך״ היא אמרה ובאותו רגע זרקתי את הטלפון, לקחתי את מפתחות האוטו ורצתי מביתי.

נכנסתי לחדרו של הארי בריצה, מסביב המיטה היו מלא אנשים ומתנות ופרחים, ״הארי!״ צעקתי וכל האנשים הסתכלו עליי, הארי חצי שכב/ישב במיטה, רצתי אליו וחיבקתי אותו ״לואי זה כואב״ הוא מלמל ומהר שיחררתי וצחקתי ״סליחה״ אמרתי והוא חייך אליי ״היי״ הוא אמר ״היי״ החזרתי גם בחיוך, ״נתן לכם זמן לבד״ אמו של הארי אמרה וכולם יצאו ״לא ראיתי את ריאן..״ אמרתי והשפלתי את ראשי ״נפרדתי ממנו״ הארי אמר ומהר הרמתי את ראשי ״מ-מה? באמת?״ שאלתי והוא הנהן ״אני אוהב אותך לואי, אני מקווה שאתה יודע את זה״ הוא אמר וגיחכתי ״גם אני אוהב אותך הארי, ואני שמח שאתה אומר את זה״ אמרתי ונישקתי את שפתיו, התנתקנו מהנשיקה והסתכלנו אחד לשני בעיינים ״היית חסר לי״ אמרתי ״שמעתי אותך, בכל הפעמים שבאת לפה, שאמרת לי מה היה איתך, ומה קורה וכמה שאתה מתגעגע אליי״ הוא אמר ונתתי לעצמי מכה במצח ״זה חמוד!״ הארי אמר והוריד את היד שלי וצחקתי ״זה מביךך״ התלוננתי והוא צחק ״זה חמוד, מאוד, אהבתי את זה״ הוא אמר ״אתה רוצה לספר לי איך היה היום שלך היום?״ הוא אמר והראה שיש לידו מקום במיטה, הורדתי את נעליי ונכנסתי למיטה לידו, נשכב ושם את ראשי על הקיר ״בטח״ אמרתי והסתכלתי עליו, ״אתה יודע, שאתה מסתכל עליי אתה צריך להעלות את הראש שלך למעלה נמוחציק״ הוא אמר ונתתי לו מכה ״היי!״ התלוננתי ״תן לי הפסקה, אני גדול!״ אמרתי והוא צחק (ה.כ. באנגלית זה נשמע פי אלף) ״אתה לא גדול, אתה הקטן שלי״ הוא אמר וצחקתי, התחלתי לספר לו על היום שלי, ולאט לאט התחלתי להרגיש בנוח איתו שוב, שמתי את ראשי על הכתף שלו והמשכתי לדבר, והוא הקשיב ואמר דברים מדי פעם, ״אתה כלכך חמוד״ הוא אמר וחייכתי אליו ״גם אתה הארולד״ אמרתי ושיחקתי בשיערו שארך קצת.
———————————————
היי, אני יודעת שלא העלתי כמה זמן פרק ואני מצטערת פשוט עובר עליי משהו.
אבל אני מקווה שאהבתם את הפרק כי הוא יצא ממש גרוע.
:)

Insatiable - larry Where stories live. Discover now