נ.מ. הארי:
״כוס אמא שלו״ קיללתי שליבי פועם בחוזקה ובכעס ״הארי דיי, זה נגמר״ לואי אמר וחיבק אותי ״לא לואי תסתכל על העין שלך!״ אמרתי ונגעתי בסימן הפנס שבעין של לואי והוא נרתע בכאב ״סליחה! סליחה״ אמרתי וליטפתי את לחיו ״זה בסדר, אמ זה- פשוט צריך לשים על זה קרח, אני- אלך לאחות״ לואי אמר ובא ללכת אך תפסתי בידו ״אני בא איתך״ אמרתי ומשכתי אותו איתי לאיפה שהסביר שחדר האחות.
—
לואי ישב על השולחן בכיתה הריקה ואני בכיסא בין רגליו (ה.כ. הראש הכחול שלי קם לדחיה) שם את שקית הקרח על עיינו והוא קצת נרתע בכאב ״הארי זה בסדר אתה יכול ללכ-״ קטעתי אותו ״לא״ פשוט אמרתי והמשכתי להחזיק את הקרח על עיינו ״אני מצטער לואי ש.. אני פשוט מצטער, אני מקווה שתסלח לי״ אמרתי שהוא הסתכל עליי מבולבל ״אל תשאל למה, פשוט, אני מצטער, לא על עכשיו, אני אצטער, אני כבר מצטער״ אמרתי והוא הנהן מבולבל.
—
ישבנו בחדר שלי, על המיטה שלי, באמת משחקים פלייסטיישן, לואי מנצח אותי ואני צועק ״לא! מה?!״ צעקתי שלואי שוב הביס אותי בעוד משחק, ״הא! ניצחתי שוב!״ הוא אמר והרים את ידו בניצחון וצחקתי, התקרבתי אליו והנחתי נשיקה יבשה על שפתיו, הוא חייך ומשך אותי לעוד אחת, הפעם נשיקה שנסחפה, השכבתי את לואי על המיטה תוך כדי הנשיקה עולה מעליו ומקפל את רגלו, מלטף את הירך שלו מבעד למכנס, עצרתי את הנשיקה כדי להוריד את חולצתו, חושף את החזה היפה שלו וחוזר לנשק את שפתיו בזמן שמלטף את הבטן שלו.
—
לאחר דקה אני ולואי היינו שנינו ערומים, שאני מעליו והוא מתחתי, חושף אליי את הגוף היפה שלו שכל כך רציתי לזיין כלכך הרבה זמן, ״אתה מוכן לולו?״ שאלתי והוא הנהן בהיסוס, הכנתי את איבר מיני לתוכו בזהירות והוא השתנק בכאב אך לא הראה הרבה ממנו ״להפסיק?״ שאלתי בדאגה, אני לא יודע מה קורה לי, ממתי אני ככה עדין בסקס ״לא, תמשיך״ הוא אמר והתחלתי לזוז בעדינות ״כן הארי״ הוא גנח וזזתי יותר מהר (ה.כ. כמו שאמרתי לא אוהבת לפרט יותר מדי אז כן) לאחר כמה דקות גמרתי בתוך לואי ״לואי שיט״ גנחתי גניחה ארוכה ונשארתי בתוכו, התחלתי להזיז את ידי על איברו בזמן שהוא גונח בחוזקה ולאחר כמה דקות הוא גמר גם, יצאתי ממנו ונשכבתי לידו ״זה היה, וואו״ אמרתי והוא צחק ״מסכים״ הוא אמר ושנינו התנשפנו בחוזקה ״תודה הארי, שנתת לי לחוות את זה איתך בעדינות, בכל זאת זו רק הפעם השניה שלי״ הוא אמר ובא לקום להתלבש וללכת, אני לא יודע מה עשיתי באותו רגע כי התכנית הייתה לזיין ולזרוק, אבל פשוט אמרתי ״לואי תשאר״ והוא עצר ״אממ, א-אתה בטוח?״ הוא שאל והנהנתי ״כן, תשאר בבקשה״ אמרת והוא הנהן, נשכב לידי שוב ושמתי את השמיכה מעל שנינו.
——————————————————
אממממ התכנית של הארי עבדה הם לא ביחד עדיין תרגעו סליחה וביי.
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם