רעבים - 29

828 87 81
                                    

הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים
נ.מ. לואי:
דפיקה נשמעה בדלת הבית, והלכתי לפתוח, הארי עמד בפתחה ״היי בייב״ הוא אמר ונישקתי את שפתיו ״היי, תודה שהבאת את הכדורים שלי״ אמרתי והוא הנהן ״אין על מה בייב, הכל בשבילך״ הוא אמר וחייכתי ״אתה רוצה להכנס?״ שאלתי והוא היסס לרגע ״כן, ברור״ אמר הארי ונכנס חייכתי, היום יום שישי, אולי הוא יוכל לישון פה ״תרצה אולי אמ.. לישון אצלי?״ שאלתי ״בייב, אתה לא צריך להתבייש ממני, אני יותר מ אשמח לישון פה״ הוא אמר וחייכתי ומשכתי אותו מהחולצה שלו לנשיקה ״אולי תזכה להכיר את אבא שלי מחר״ אמרתי והוא מהר התרחק ופער את עיניו ״מ-מה?״ הוא שאל ״הו, שיט, זה מהר מדי, סליחה פשוט, הוא חזר הביתה ו.. אולי אתה תתקל בו מחר״ אמרתי ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי, למה אמרתי את זה?! ״לא! זה בסדר פשוט.. אני לחוץ, אתה האהבה של החיים שלי ואני רוצה שאבא שלך יחבב אותי״ הוא אמר וליבי עצר מ לפעום ״האהבה של החיים שלך?״ שאלתי בחיוך ״אמ- מה? ל- טוב כןןן״ הוא אמר בכניעה וצחקתי, קופץ עליו בנשיקה.

הארי עלה מעליי ופשט את המכנס שלי, מכיוון שחולצה כבר לא הייתה עליי, ולא עליו, הוא נישק את שפתי ברכות ונעימות, הטעמים שלו התערבבו בפי, ווניל וסיגריות, שלא לקחתי לסיגריות חשיבות כרגע, אדבר איתו על זה אחר כך, ״הארי״ גנחתי והוא עזב את הנשיקה ועצמתי את עייני, הוא עבר בנשיקות מקום הלסת לצווארי וזרקתי את ראשי אחורה שבפי קצת פתוח ״פאק״ גנחתי ומשכתי בשיערו שארך קצת, הוא הוריד גם הוא את המכנס שלו ודחף אותי יותר אחורה על המיטה, הוא עמד על ברכיו והוריד את התחתונים שלו, חושף את האיבר מין הגדול שלו ורק מזה עוד יותר עמד לי (ה.כ. קשה לי) , הארי הוציא קונדום מהמגירה, אלוהים יודע איך הוא ידע שזה שם, והלביש אותו על איבר מינו (ה.כ. קשה לי) הורדתי את תחתוני הבוקסר שלי במהירות והארי נדחק לתוכי ״שיט״ גנחתי ושמתי את ידי על גבו, הוא התחיל לזוז בתוכי במהירות וכל החדר התמלאה בגניחות של שנינו ״לו אתה- שיט״ הוא גנח והמשיך לזוז בתוכי, שרותי את גבו, מרגיש את השריטות מאתמול ומחייך.
״הארי כן, כן פאק״ גנחתי וגמרתי על הבטן שלו.
הארי יצא ממני בזהירות ונשכב לידי, ירדתי לאיזור הבטן שלו והורדתי את הקונדום מאיבר מינו, הכנסתי את כל איברו של הארי לפי, ״הו, לואי״ הוא גנח והזזתי את ראשי על איברו, ״לואי כן תמשיך״ הוא גנח ולאחר שניה גמר בפה שלי, לא צעק כי ידע שאחיות שלי ואבא שלי ישנים בבית.
עליתי, נשכב ליד הארי בחיוך ובהתנשפות, ״זה היה לא צפוי״ הוא אמר וצחקתי ״אני אקח את הכדור, תעיר אותי מחר מתי שאתה מתעורר, אוקיי? בבקשהה״ אמרתי והוא נאנח והנהן ״בסדר קרצי״ (ה.כ. אריאל תזדהי) הוא אמר וצחקתי, נטלתי את הכדור שלי ונשכבתי ליד הארי, והוא חיבק אותי ממאחורה, לאחר כמה דקות נופל לשינה עמוקה כמו תינוק.
—————————————————
שלומות, איזה פרק נדיר אעעע
היה קשה לכתיבה
אני יודעת שמאוחר אבל.. טוב ליהיא!
וגם עברתם את הרף (:
אוקיי אז בגלל שהצלחתם לעבור את הרף נגדיל קצת
15 הצבעות 40 תגובות
(: (: (:

Insatiable - larry Where stories live. Discover now