פרק 28 ביי
נ.מ. הארי:
השעה 3 בצהריים, לואי עדיין ישן על המיטה שלי, הכדורים עובדים ואני שמח שהוא ישן סופסוף,שמעתי קצת תזוזה מהמיטה וסובבתי ראשי, לואי התפתל ופקח את עיניו ״בוקר טוב יפה״ אמרתי ונשכבתי לידו, מחבק את גופו הקטן שהתקפל לתוכי ״בוקר טוב״ הוא אמר ונישק את החזה שלי ״איך ישנת?״ שאלתי ״טוב מדי״ הוא ענה וצחקתי ״אני שמח״ אמרתי את האמת ״מה אתה רוצה לעשות היום?״ שאלתי ולקחתי שלוק מכוס המים שבשידה ליד מטתי והוא נאנח ״לשכב איתך״ הוא אמר וירקתי את כל המים שלי, הוא התפקע מצחוק ואני נחנקתי ״מ-מה?״ שאלתי ״לא בקטע כזה מטומטם, לשכב איתך במיטה כל היום, וטוב אולי גם לשכב בקטע כזה״ הוא אמר ולקחתי עוד שלוק מכוס המים כדי לסדר את הנשימה שלי ״טוב, אני אוהב את התכנית הזאת״ אמרתי וחיבקתי אותו שוב, הדלקתי את הטלוויזיה ושמתי לנו את הסדרה ״חברים״ ״אתה רוצה לאכול משהו?״ שאלתי ״אממ, כן למה לא, תבחר אתה מה״ הוא אמר והנהנתי ״לידיה, תוכלי בבקשה להעלות לנו ארוחת בוקר לחדר?״ דיברתי לאינטרקום שבחדי ״כמובן מר סטיילס, מיד יגיע״ נשמע קולה של לידיה והגבתי ״תודה״ ״הארי, אתה לא יכול לרדת ולהביא את הארוחה??״ לואי התלונן , מדגיש את המילה לרדת ״אני לא רוצה לעזוב את הבייבי שלי אפילו לרגע״ אמרתי ונישקתי את שפתי שהוא צחקק.
———————————————
נ.מ. לואי:
הכדורי שינה האלה זה פלא! זה מדהים, ישנתי מלא זמן, ועוד אחרי הסקס המושלם עם הארי אתמול! היה כבר מאוחר בערב, אני והארי בילינו את כל היום ביחד.
הארי הוריד אותי בביתי, ונפרדתי ממנו בנשיקה פתחתי את הדלת וראיתי את אבי בסלון, עם בקבוק בירה ועיינים אדומות ״ה- היי אבא, מתי חזרת?״ שאלתי וסגרתי את הדלת ״היי בן, לפני שעה, בוא לשתות איתי!״ הוא אמר ונאנחתי ״לא אבא, אני לא שותה זוכר?״ אמרתי והוא הנהן ״הוווו, נכון!״ הוא צחק, הוא שיכור ״לך לישון אבא״ אמרתי והורדתי את תיקי, עזרתי לאבי להגיע למיטתו, ושמתי מעליו את השמיכה ״לילה טוב אבא״ אמרתי וסגרתי את דלת חדר השינה של.. ההורים שלי, עכשיו רק של אבי.
הגעתי לחדרי ופתחתי את הטלפון שלי, מברר קצת מה פספסתי ״היי לאדס! מחר כולם אצלי בשמונה! נוסעים לבאולינג!״ זאין כתב בקבוצה,
״היי, אבוא למה לא״ כתבתי ואחרי כולם בחיוב שבאים.
סגרתי את הטלפון שלי ונכנסתי למקלחת, לאחר מכן יוצא ורואה שיחה שלא נענתה מהארי ״היי בייב״ אמר שענה לשיחתי ״היי האז״ אמרתי ״שחכת את כדורי השינה שלך פה, אני אבוא לביתך ואביא לך אותן, זה בסדר?״ הוא שאל ״כן, בטח תודה רבה הארולד שלי״ אמרתי וניתקתי את הטלפון.
——————————————
היי!
אוקיי אז פרק דיי קצר ולא חשוב, פרק הבא יהיה 😏
בגלל שהצפיות וההצבעות והכל ממש התחילו לרדת בזמן האחרון אני רוצה להתחיל להציב רף...
נתחיל בקטן
10 הצבעות ו30 תגובות?
שתגיעו לזה יעלה עוד פרק🙃
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם