(תכנים מיניים בערך, הארי מאונן פשוט חיחי אמאלה אני מתה)
נ.מ. שיראל:
לואי בזמן האחרון מתנהג מוזר, זה לא מתאים לי שהוא ככה יצא על כולם אתמול, הוא צריך שיחה דחופה ״היי בייב, שמעתי מה קרה עם לואי״ טום נכנס לחדרי פתאום ואמר ״הו תודה לאל שאתה פה״ אמרתי וחיבקתי אותו ״את כועסת עליו?״ הוא שאל ונאנחתי, התנתקתי מהחיבוק משאירה את ידי על מותניו ומסתכלת למעלה לתוך עיניו ״כן, מה זה נראה? מה שהוא עשה ואיך שהוא יצא עליהם ודיבר אליהם, לא מצא חן בעיני, הוא השתנה לרעה, כבר כמה זמן זה אצלי במוח״ אמרתי והוא הנהנן וירד לשפתי נותן לי נשיקה קטנה, ״בוא נלך אליו, ביחד, נדבר איתו והוא יסביר לנו״ הוא אמר והנהנתי ״אוקיי, נלך״ אמרתי ויצאנו.
——————————————————————
נ.מ. הארי:
״היי הארי, עשית את זה?״ מייק שאל בטלפון ועניתי בחיוב ״כן, הגופה אצלי בטנדר, אין שום זכר לשום דבר, תגיד לאבא שהצלחתי״ אמרתי ובלעתי את רוקי ״מעולה סטיילס, אתה טוב״ אמר וניתק, הנהנתי לעצמי ונכנסתי לאוטו ״אתה טוב הארי, זה מה שאבא עושה, זה מה שאתה עושה״ הזכרתי לעצמי ונסעתי.
—
לאחר שהשארתי שם את האוטו הלכתי הביתה ברגל, נתקלתי בלא אחר מלואי טומלינסון ״אופס״ אמרתי ועצרנו שנינו ״היי״ הוא אמר בחיוך, רציתי להמשיך ללכת אך משהו תפס בידי ״הארי חכה, אני מצטער על איך שזה יצא, תודה על מקודם, ב..התקף״ הוא אמר והנהנתי ״אין על מה״ אמרתי ושחררתי את ידי, ממשיך ללכת הביתה, מנסה לא לחשוב על הברונטי הנמוך.
—
״היי לולי״ אמרתי ונישקתי את ראשה של ליאור שנכנסתי הביתה ״הארי א- איפה היי-היית?״ היא שאלה בהיסוס ״את יודעת שאת לא רוצה לשמוע את התשובה לזה, נכון?״ אמרתי לוקח נשימה, אני שונא לעשות לה את זה ״ב-בסדר, מישהו מחכה לך למעלה״ היא אמרה ונאנחתי, אני אמרתי לו להפסיק לבוא, נגמר הזין, שיתרחק. ״היי הארי״ אמר מקס שנכנסתי לחדר, מחכה שם ומסתובב בחדר הגדול ״מקס מה אתה רוצה?״ שאלתי בגלגול עייני ״אתה יודע מה אני רוצה הארי״ הוא אמר והסתכל על איבר מיני, עם כמה שלא רציתי את זה, רציתי את זה ״פעם אחרונה, הפעם באמת״ אמרתי ודחפתי אותו על המיטה, עולה מעליו בנשיקה אחרי שמוריד את חולצתי.
—
״ביי סטיילס, היה כיף״ הוא קרץ לי ויצא, איזה כיף, היה גרוע ולא גמרתי בכלל, עצמתי את עייני והעברתי את ידי על איבר מיני, חושב על לואי (ה.כ. קשה לי לכתוב את זה אמאלה) מעביר את ידי כמה פעמים עליו וגונח את שמו של לואי, לאחר כמה דקות גמרתי לעצמי, זה היה יותר טוב מהסקס עצמו.
———————————————
אמאלה אני בוכה היה לי קשה לכתוב את הארי מאונן אמאלההההה
מה אתן חושבות על ההתחלה מה נקודת מבט של הארי? מה אתן חושבות / חושבים שקרה שם? אוהבתתתת
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם